Peter x Tino

76 6 6
                                    

  Egy nagy, családi kirándulást szervezett Tino az északi sarkra férjével, és E-Bayen vett "fiukkal", Peterrel, aki nem kicsit érzi magát jobban velük, mint a Kirklandékkal.

  - Anyu, nézd mit találtam! - mutatott fel a szemöldökös boldogan egy, a hóban talált dobozra az egyik pihenőnél, mikor kettesben voltak, mivel Berwald a pingvinekkel játszott.

  - Oh, erről hallottam - porolta le a maradék havat róla. Így egy zöld teás, limitált kiadású pockys doboz került a szemünk elé.

  - Nem kéne ezzel játszanunk, ez nem a miénk - nézte meg alaposabban Tino, lejárati dátum után kutatva a dobozon.

  - Szerinted visszajönne bárki is érte, ha az Északi-sarkon hagyta volna? - döntötte Peter enyhén oldalra a fejét értetlenül.

  - Igaz... - gondolkodott el Finnország egy percre. - Nos legyen, egy kis játék nem árthat - adta be a derekát egy mosollyal.

  - Yey - bontotta ki boldogan Sealand a csomagolást.

  Tino kivett egyet, majd bevette a szájába. Hasonlóképp tett a szigetországocska a másik felével.

  A harapdálgatás hamarosan elkezdődött. Hogy húzzák egymás agyát, direkt kicsiket haraptak, így viszonylag lassan jutottak el a végéhez.

  Mikor megtörtént, Tino kezei közé fogta fia arcát, és apró puszikkal hintette be, amit nevetésekkel díjazott a szemöldökös.

  - M'n'n r'ndb'n? - ment hozzájuk Berwald, ahogy fülét megütötte a gyermeki kacaj.

  - Igen - bólintottak. Erre egy értetlen arcot kaptak, amitől csak még jobban nevettek.

  Így az Északi sark aznap felelőtlen nevetéstől zengett

For DaughterOfGerIta

Hetalia pocky gameWhere stories live. Discover now