Lovino egy furcsa bárban találta magát egy rakat férfival körülvéve. El is felejtette mit keresett ott, pedig az ok egyszerű; el kellett kísérnie Antoniot a bárba, amit kinézett magának. Azonban azóta, mióta beléptek az ajtón, az olasz egyedül üldögélt a pultnál, egyre idegesebben.
Ahogy az ajtó kinyílt, egy albínó porosz rontott be, enyhén illuminált állapotban. Ezzel a mozdulatával majdnem rádőlt egy ölelkező párosra, hogy aztán nem épp egyenesen megközelítse a pultot.
- Csak ide ne jöjjön, csak IDE ne jöjjön - imádkozott magában az olasz eltakarva az arcát, halálva vált ábrázattal.
De pont oda kellett mellé leülnie. Vigyorogva kért a pincérnőtől egy öt korsó sört, majd nagyban elkezdett vele flörtölgetni. Ekkor Lovino megnyugodt. Legalábbis elvileg. De valahogy nem nézte jó szemmel a beszélgetést.
- Az mi? - mutatott a porosz egy dobozra az étlap mellett. A Pocky felirat volt rányomtatva, mögötte két ropi volt kardként x-be állítva.
- Ez a mai ajánlat, a sörös Pocky, tíz korsónként jár egy doboz - ajánlgatta a pincérnő mosolyogva, akinek a névtáblájára a "Samantha" név volt látható.
- Akkor ide még öt korsót bitte - utasította Gilbert a nőt, aki engedelmesen elé tárta a kért mennyiséget, mellé a kívánt pockys dobozt. Miután bevedelte őket, kezébe kapta a dobozt, és sejtelmesen a mellette ülő Lovino felé nézett, akiben ez akaratlanul is félelmet keltett.
- Nem, nem jössz közelebb egy tapottat sem! - kezdett el hátrálni az olasz ijedten. Ám mielőtt az olasz messze jutott volna, a porosz megragadta a kezét, és meghívta egy pocky játékba. Azonban Lovino ezt másképp gondolta, ugyanis miközben vörös arccal megízleltette Gilbertet az öklével, felháborodva és magában szitkozódva hagyta el a helyszínt.
For @z0ey-r