Antonio x Lovino

84 9 9
                                    

  "Gyere be a vízbe, Lovi! Jó hűvös!" Integetett neki Antonió vádliig a vízben állva, bíztatva őt a követésére.

  "Még mit nem, bastardo. Ráadásul a nevem LoviNO" ellenkezett a tincses, egy középső ujj társaságában, ahogy visszadőlt napozni.

  "De ezért jöttünk leeee" kezdett el nyavalyogni a spanyol szomorúan.

  "De én nem tudok úszni, bastardo!"

  'Pont ezért hoztalak le...' gondolta magában Antonio lelombozódva. Kikászálódott a vízből lógó orral, majd mellé vetette magát.

  "Mi az, meguntad?" Nézett rá Romano, feltolva napszemüvegét homlokára, ahogy felkönyökölt.

  "Nélküled nem olyan..." nézett félre egy enyhe pírral a spanyol, majd levette a pólóját is. Ezután egy gonosz mosoly húzódott ajkaira.

  "Mit tervezel, bastardo?" Nézett rá felhúzott szemöldökkel és gyanúval élve méregette a zöldszeműt, ahogy felkel, és fölé áll.

  Aztán egy mozdulattal felnyalábolta a tudatlan olaszt, majd a tengerbe futott vele, ahol a mély vízben eleresztette. Egy ideig nézte a szenvedéseit, majd csak az állította meg ebben, hogy a tincses elájult.

  Ekkor kivonszolta a partra, majd egy mosollyal elkezdte szájon át lélegeztetni, amíg fel nem kelt.

  Mikor ez megtörtént, egy jó órás veszekedés vette elejét, amit csak Lovino korgó hasa állított le.

  "Éhes vagy?"

  "Szerinted? Ha basszus korog a hasam, akkor pont tele vagyok, képzeld" fonta keresztbe karjait a fiú.

  "Hoztam pockyt. Csokis, mogyoródarabkákkal" mutatta fel a dobozt Antonio egy mosollyal.

  "De én aztán nem fogok veled játszani ilyet" kapta ki a kezéből, és elkezdte enni.




For Fater428

Hetalia pocky gameWhere stories live. Discover now