Karakter Tanıtımı

87 25 7
                                    

Asrın,Antalya 'da yaşamaktadı. Annesi ve abisi ile mutlu ve sakin bir hayata sahiptir. Babası Murat'ı daha 7 yaşındayken kaybetmiştir. 17 yaşındadır. Ama yaşına göre gayet olgun davranmaktadır. Abisine çok düşkün biridir. Babası vefat ettikten sonra babasının mezarının başında babasına bir söz vermiştir"babacımm senden sonra anneme ve abime çok iyi davranıcam. Annemi hiç üzmicem. Abimin sözündende çıkmicam"diye ve o günden sonra sözünden hiç çıkmamıştır. Özel Antalya Çözüm Temel Lisesi'nde okumaktadır.

Meriç, izmir'de yaşamaktadır yaşamaktadır.18 yaşındadır. Zeki ve yakışıklı  birisidir. Uzaktan bakıldığında sert ve ciddi gözükmesine rağmen yakından tatlı, merhametli ve sevecen birisidir. Bir abisi vardır. Annesi ve babası İzmir'de yaşamaktadır. Abisi ise Antalya 'da eşi ve çocukları ile mutlu bir yaşantıya sahiptir.

Eren, 18 yaşındadır. Şebek ama bi okadar da tatlı birisidir. Dörtlü arasındaki  kahlahaların kaynağı gibidir. Ama yeri geldiğinde çok ciddi olabilir. Sinirlendiğinde bulunduğu yerin altını üstüne getirir. Tek zaafı Nazlıdır. Ona zarar gelmemesi için elinden geleni yapar. En büyük korkusu onu kaybetmektir.

Nazlı, tatlı ve sevecen bir kızdır. Antalya'da yaşamaktadır. 17 yaşındadır. Asrınla orta okuldan beri arkadaşlıklarını sürdürmektedirler. Annesi ve babası ile yaşamkatadırlar.

Duru,alıngan ve sakin bir kızdır. Sadeliğe önem verir. 17 yaşındadır. Asrın ve Nazlı ile lisede tanışmıştır. Annesi ve babası İstanbul'da yaşamaktadır. Üç kardeştirler. Biri kız diğeri ise erkektir. Duru ortanca çocuktur. Abisi ile aynı liseye gitmektedirler. Kız kardeşi ise anne ve babası ile İstanbul'da yaşamaktadır.

Berke, saygılı ve cömert biridir. Annesi ve babası Ankara'da yaşamaktadır. Bir tane abisi bulunmaktadır. Abisi ile pek anlaşamaz ama abisini çok sever. Arada bi Ankara'ya gider. Derslerinde başarılıdır. Bir şey yapmadan önce herkese danışır. Elinin değdiği her şeyin muhteşem olmasını ister. Birazcık egoisttir.

Evet arkadaşlar artık karakterlerimizi tanıdığınızı umuyorum eğer tanımak istediğiniz başka karakterlerde olursa yorumlara yazmayı unutmayın. Eğer düzeltmemi istediğiniz bi hatam varsa yorumlarda belirtmeyi unutmayınız.
❤Seviliyorsunuz❤

Yeni OkulumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin