Dvije sestre Dženita i Džulia su ostale bez svog bolesnog oca prije nekoliko dana.Dvije sestre su bile jako vezane za svog oca.Otkako su ostale bez majke,kada su imale tek 5.godina,njihov otac im je bio sve.Dženita i Džulia su bliznakinje od 30.godina.Od djetinjistva brinule su jedna za drugu i pružale si potporu.Sada će im ta potpora biti potrebnija više nego ikada.Dženita je visoka,crnokosa djevojka lijepo oblikovanog tijela,punih prirodno rozih usana i velikih prelijepih zelenih očiju.Dženita radi u velikoj firmi tekstila kao sekretarica i odana je svom poslu.Dženita brine za emotivno nestabilnu sestru.Džulia je od djetinjstva bila veoma emotivna djevojčica.Nakon sahrane oca,Dženita odlučuje pozvati sestru da dođe živjeti kod nje.Znala je da ne bi bilo zdravo za nju da provodi vrijeme u očevoj kući.Nakon nekoliko dana dolazi pismo od suda gdje piše da ona i njena sestra Džulila imaju u nasljedstvo malu kuću.Naziv sela je se jedva mogao,procitati jer su slova bila zamrljana .Nakon što je dobro namučila vid,shvatila je da se radi o udaljenom selu Wolburg.Kada je Dženita pročitala pismo,stavila ga je u torbu i prebacila je preko ramena.Dok je izlazila iz kancelarije pitala se zašto im otac nikada nije rekao za kuću i selo.Došla je pred vrata svog,stana sva zbunjena i otvorila vrata.Vidjela je svoju sestru,kako sjedi ispred računara i nešto tipka.Spustila je torbicu i sjela na veliku,bijelu kožnu fotelju.Duboko je otpuhnula.Rekla je sestri da joj ima nešto važno reći.Džulia je ustala od računara,i sjela na stolicu nasuprot nje.Pogledala je znatiželjnim pogledom i rekla:Šta je sestro, da li se nešto loše dogodilo.Dženita je rekla kako nema potrebe da se brine,da je sve uredu.Osim što je dobila pismo od suda.Imamo u nasljeđe malu kuću,u selu Wolburg.Džulia je se iznenadila isto kao i Dženita.Prošlo joj je kroz glavu pitanje,zašto im je otac to tajio.Večerale su u tišini i otišle na spavanje sa pitanjem šta će učiniti sa tim nasljeđem.Ni ne sluteći kako će im to pismo promjeniti živote???
#Ako vam se sviđa ostavite komentar puno mi to znači,i oprostite zbog gramatike popravit ću se...Hvala unaprijed!!
YOU ARE READING
Neznanac
Mystery / ThrillerDvije sestre dobijaju pismo od suda,nakon smrti oca.Šokirane očevom tajnom o nasljeđu,u malom selu,navodi ih da posjete to selo.Ne znaju da će čim kroče u selo kročiti u svijet laži,zamki i silovanja.. PAŽNJA!!! Da li ce jedna potpuni neznanc uništi...