Stavile su ruku na šteku od vrata kada se iza njih začuo strašan zvuk.
Dženita je se polahko okrenula na peti a za njom i Džulia. Neka djevojka skoro napola gola i krvava je trčala prema njima. Bila je blijeda u licu a njena crna kosa je svakim korakom se zabacivala u stranu.
>>Upomoć!!<<
Dženita je malo potrčala prema njoj i razgledala oko sebe, desno i lijevo kao da očekuje nekoga. Djevojka im je se nakon nekoliko trenutaka pridružila. Stajala je nekoliko trenutaka ispred njih i onda odjednom sjela, sklupčala se i počela glasno plakati.>>On..on..me je silovao..<<
Dženiti je gledala u nju,ostala je zatečena njenom rečenicom. Suze su joj počele ići niz lice, prišla je djevojci oprezno i dodirnula joj rame. Djevojka je skočila i bacila se na Dženitu. Oborila ju je na zemlju toliko jako da je imala osjećaj da je se zemlja zatresla. Djevojka ju je udarala po licu i vrištala. Džulia je sva zgrožena potrčala i prišla djevojci sa leđa. Uhvatila ju je za ramena i povukla. Djevojka je pala na stražnjicu i gledala u njih dvije. Džulia je pogledala djevojku i pružila sestri ruku da ustane. Dženita je pružila ruku i ustala sa zemlje. Čistila je, prašinu sa sebe dok su joj se ruke tresle.Pogledala je Džuliu i potapšala po ramenu.
>>Hvala sestro.<<
Džulia je kimnula glavom: >> Nema na čemu <<.
>> Što ćemo s njom..<<
>>Ti idi nazovi policiju..ja ću ostati s njom.. <<
>> Jesi li sigurna <<
>> Da jesam idi nazovi <<Izvukla sam svoj Samsung iz džepa svojih crnih traperica, i birala 122..
Prinijela sam telefon do uha, sa druge strane je se uspostavljala veza.Dok je se veza uspostavljala razgledala sam oko sebe još jednom,sunce je polahko zalazilo i bacalo zadnje zrake svjetlosti na prozore kuće.
Začuo se glas sa druge strane.
>> Halo..dobili ste policiju, u čemu je problem..<<
>> Halo možete li doći do kuće na livadi nedaleko od kafane..imamo silovanu djevojku..<<
>>Kuća na livadi..možete li biti precizniji..<< reče muški glas.
<<Znam gdje je to..<< reče neki drugi muški glas u pozadini..
>>Sačekajte nas tu, doći ćemo do vas za 10 minuta..<<
>>Dobro čekamo vas ..<<Veza je se prekinula i Dženita je vratila telefon u džep od traperica. Pogledala je Dženitu koja je bila zgrožena u kakvom je stanju djevojka.
Već sam počela misliti da je ovo bila loša ideja...
Dakle hvala na izdvojenom vremenu, počela sam uvažavati savjete koje ste mi dali..
Molim vas da ostavite zvjezdicu i iskreno mišljenje o ovom nastavku jer želim da znam da li napredujem...
Hvala vamm punooooo...
Lijep pozdrav !!!
YOU ARE READING
Neznanac
Mystery / ThrillerDvije sestre dobijaju pismo od suda,nakon smrti oca.Šokirane očevom tajnom o nasljeđu,u malom selu,navodi ih da posjete to selo.Ne znaju da će čim kroče u selo kročiti u svijet laži,zamki i silovanja.. PAŽNJA!!! Da li ce jedna potpuni neznanc uništi...