Nakon što su ušle u grad vidjele su da je grad pust.Parkirale su auto pored stare drvene kafane.Kafana se zvala "Sjećanje". Izašle su i došle do vrata kafane.Bila su jako prljava,kao da niko nikada nije dolazio ovamo.Dženita je pokucala,i rekla:" Halo,imali koga.Ne bih da vas ometamo,ali tražimo jednu kuću.Haloo.."
Odjednom su se začuli koraci iza vrata.Dženita i Džulia su se uzele za ruke.U tom trenutku je vrata otvorila jedna starica.Imala je negdje oko 60.godina.Bila je jako niska,mršava,crne oči se skoro više nisu ni vidjele.Nosila je nekakvu crnu haljinu.U ruci je imala stari drveni štap....
Starica:"Izvolite djevojke što trebate.Dženita i Džulia su gledale u nju bez i jedne izgovorene riječi.Kad ih je trgnuo hrapavi glas starice..
"Recite što trebate nemam čitav dan za vas.Dženita se prva sabra i još jednom odmjeri staricu.
" Izvinite nove smo ovdje tražimo jednu kuću koju smo dobile u nasljeđe..''Starica:"Pa kako ja da znam koja je to kuća reče starica ljutito."
Dženita:"Znamo samo da je to dvospratna kuća na livadi.."
Starica se ko malo zamislila i reče:"Oh....znam sad ali ne bih vam preporučila da idete tamo."
Dženita i Džulia su se zbunjeno pogledale. "Zašto da ne idemo??upitale su isti glas."
Starica otpuhnu i reče:"Pošto vidim da me nećete poslušat,vidjet ćete kad dođete sad odoh...."
Džulia:Ne stanite niste nam rekli kako dođi do nje."
Starica:"Samo idite pravo tim putem,pokaza starica rukom, vidjet ćete kuću na livadi to je kuća koju tražite."
Samo što je to rekla zalupila je vratima i prašina sa vrata je otišla pravo na njih dvije.Ostale su tako nepomične nekoliko trenutaka.Onda su se uzele ponovno za ruke i razgledale oko sebe.Selo je bilo doista pusto,oko kafane je bilo par kuća u istom stanju kao i kafana.
Poslušale su staricu i krenule prema kući....#Ako želite nastavak napišite u komentar i podržavajte znači mi to puno...
Hvala unaprijed!!!
YOU ARE READING
Neznanac
Mystery / ThrillerDvije sestre dobijaju pismo od suda,nakon smrti oca.Šokirane očevom tajnom o nasljeđu,u malom selu,navodi ih da posjete to selo.Ne znaju da će čim kroče u selo kročiti u svijet laži,zamki i silovanja.. PAŽNJA!!! Da li ce jedna potpuni neznanc uništi...