"Šta ako je stvarno zaljubljen u mene..."
Jutro je svanulo.Zrake sunca su obasjale čitavu sobu.Dženita je protrljala oči i vidjela sestru na svom ramenu.Bilo joj je drago vidjeti je tako mirnu.Polahko je ustala,ostavivši nju da spava.Presvukla se,i napravila doručak.Kada ga je završila,otišla je da probudi Džuliu.
Dženita:"Spavalice,ustani doručak je gotov."
Džulia:"Ohhh nemaš nimalo srca,pusti me da spavam još malo ..molim tee".
Dženita je poškakilja i reče:"Ustani moramo se spremiti brzo."reče pomalo ljutito.
Džulia:"A zašto moramo ..pusti me da spavam".
Dženita:"Danas idemo u ono selo,tako da ustani.."Dženita je otišla u kuhinju,a za njom još uspavana Džulia.
Dženita:"Idi spremi se pa doručkuj."
Džulila prevrne očima.
"Dobro odo ..."Dok je Dženita spremala kofer i presvukla se,Dženita je pripremila auto i iznijela svoje stvari.Džulia je izašla iz kuće sa svoja dva kofera.Imala je na glavi slamnati šešir koji je pokrivao njenu crnu kosu.
Dženita:"Džulia idi vidi da nismo nešto zaboravile,i ugasi sve što misliš da trebaš."
Džulia:"Ne brini već sam to uradila.Ajde krenimo već jednom'.
Dženita:"Dobro ajde ulazi."Kada su ušle u auto pustile su pjesmu od Jenifer Lopez.Sunce je bilo visoko na nebu.Pjevušile su i smijale se.
Odjednom se Dženiti učinilo da je Džulia nervozna.
"Što je Džulila što si nervozna.."
Džulia:"Ma nije ništa posebno samo nikoga ne znamo u selu.A i otac nam nikada ništa nije rekao.Imam loš osjećaj samo to."
Dženita:"Ne brini nisi sama sa mnom si ništa neće biti."Putovale su dva sata i vidjele ispred sebe sa strane tablu sa jedva čitljivim slovima:
-W-O-L-B-U-R-G-#ako želite nastavak pišite u komentare i podržavajte me,jako mi to znači..
Hvala unaprijed!!
Sretno čitanje?
YOU ARE READING
Neznanac
Mystery / ThrillerDvije sestre dobijaju pismo od suda,nakon smrti oca.Šokirane očevom tajnom o nasljeđu,u malom selu,navodi ih da posjete to selo.Ne znaju da će čim kroče u selo kročiti u svijet laži,zamki i silovanja.. PAŽNJA!!! Da li ce jedna potpuni neznanc uništi...