6.dio

195 17 0
                                    

Poslušale  su staricu i krenule uskom stazicom koju je pokazala starica.Uzele su se za ruke i krenule.
Pijesak im je škripao pod nogama sa svakim korakom.Oko njih nije bilo ni jedne kuće.Ponegdje bi se čuli zamorci ili žabe i to bi bilo to.
Sunce im je bilo visoko iznad glava.Počele su osjećati umor i žeđ ali još nema nikako kuće na vidiku.
Hodale su tako još nekih 10 minuta išle su samo pravo jer je starica tako rekla.
Taman kad su počele gubiti nadu ugledale su stari krov kuće.
Potrčale su i dalje držeći se za ruke.Svakim korakom sve više su mogli vidjeti izgled kuće.
Stale su ispred kuće nekih 30 koraka.Prvo su pogledale jedna u drugu pa onda u kuću.Kuća je bila dvospratna,boja na vanjskim zidovima je bila prljava i napola zguljena,prozori su bili pootvarani a krov je imao rupu na ćošku srednje veličine.
Stisle su jedna drugoj ruku jače i krenule prema vratima.
Dženita:"Jesi li spremna..."
Džulia je nesigurno kimnula glavom.
Stavile su ruku na šteku od vrata kada je se iza njih začuo veoma strašan zvuk...

#dugo nisam pisala nastavak ...nadam se da vam se sviđa komentirajte i nastavite me podržavati...
#razmišljam da je obrišem ako ne bude zainteresovanih...

Ii naravno pogledajte moju novu knjigu( ljubav nije za mene i opasna ljubav) i naravno za sve one koje su tek prekinule knjiga(kako preboljeti bivšeg)...

Hvala vam mnogo na izdvojenom vremenu...drago mi je što ste uz mene..!

NeznanacWhere stories live. Discover now