3 dio

246 18 1
                                    

Dženita dolazi u stan sva umorna,jedva čekajući da legne u krevet.Zatiče svoju sestru,Džuliu kako spava u dnevnom boravku.Dženita se blago nagnula prema njoj poljubila je u čelo i pokrila.Dženita odlazi u svoju sobu,koja je ispunjena mirisom jasmina.Presvuče se i legne u svoj veliki udobni krevet.

Probudile su je zrake sunca koje su se u probijale kroz bež zavjese.Protegnula se,otišla do ormara i obukla roze haljinicu i zaputila se prema kuhinji.Pripremila je doručak,miris kafe je ispunio cijeli stan.Malo kasnije pridružila joj se i Džulia u plavoj haljinici.
Džulia:"Dobro jutro,jesi se naspavala?"upita sklanjajući pramen crne kose s očiju.
Dženita:"Dobro jutro i tebi,jesam fino sam spavala."
Sjele su za sto i počele doručkovati.
Džulia:"Ovaj da li si,pitala šefa za odmor..upita Džulia zbunjeno.
Dženita:"Jesam ne brini odobrio je..reče Džulia podsmjehujući se.
"Rekao je pošto sam dobra radnica mogu uzeti odmor."
Džulia je pogleda zbunjeno.
Džulia:"Hmm..meni je tu nešto sumljivo ne znam kako tebi nije?
Zar nije i tvoja prijateljica imala sličan slučaj,koliko znam nije joj dopustio odmor...pogleda je očekujući njen odgovor."
Dženita se zacrvenila i htjede ustati od stola.
Dženita"Ne budi luda,on je moh šef zahvalna sam mu na razumijevanju..

Džulia:"Sestro pričaš gluposti,svi to vide osim tebe,kad god te vidi zacrveni se,popravlja kosu i ne može skinuti pogled s tebe".
"On tebe voli,htjela ti to ili ne."
Dženita uze jastuk i prije nego što ga je bacila prema njoj,Džulila istrča iz sobe podsmjehujući se.Uveče su sjele i gledale romantični film,ispekle kokice i isplakale se na kraju filma.Džulia je zaspala Džuliji na ramenu.A Dženita je ostala razmišljati o njihovom razgovoru.

"Šta ako je istina,da je zaljubljen u mene.....

#Ako želite da saznate da li će biti skupa ostanite do kraja i podržavajte me mnogo mi to znači.
Hvala unaprijed!

NeznanacWhere stories live. Discover now