~V médiích je Jane~
,,Jane vztávej!"řval Ron.
,,Ježiši jo!"zakřičela jsem a vylezla z postele. Ron tam stál jak opařený a na sucho polkl.Po chvíli mi to došlo. Jsem jen v krajkované červené podprsence a kalhotkách.
,,Vypadni ty idiote!"zakřičela jsem a do toho se zasmála. Hodila jsem po něm polštář. On však stihl zavřít dveře ještě než k němu polštář doletěl.
Idiot... Na to jsem se zasmála a oblékla se.
Sešla jsem dolů a sedla si k velkému stolu, kde byla jen kluků (mafiáni).
,,Zlatíčko?"zeptal se Daniel.
,,Ano?"usmála jsem se na něj. Položil vidličku do špaget a zadíval se na mě. (Tím naznačoval, abych udělala totéž a poslouchala ho).Udělala jsem a podívala se na něj.
,,Ve sklepě máš hosta,"usmál se ,,z té milion+ "mafie","naznačil prsty uvozovky.
,,Kdo to je?"
,,Jakub Eden alias Logic,"
,,Aha, takže potetovaná kebule,"zavrtěla jsem hlavou.,,Oskar se zachechtal a začal mluvit: ,,to oni mají Denise,"zamračil se ,,tvým úkolem je zjistit, kde je a musíš ho donutit, aby nám ho vydali,"řekl.
Přikývla jsem.
,,Dones mu oběd, prosím,"
,,Jojo. Neboj,"usmála jsem se a vzala talíř se špagetami.
-----
Šla jsem dolů a viděla ho. Jak já tu potetovanou palici nenávidím... ,,Ahoj"pokusila jsem se o úsměv. Byl svázaný k židli.
,,Nazdar,"zamračil se, ale když mě viděl jen v kraťasích a s tílkem okamžitě se na mě slizce usmál a skousl si ret.Podejte mi kýbl! Jdu zvracet!
Zamkla jsem za sebou dveře a šla pomalu k němu. Položila jsem jídlo na stoleček, který byl před pohovkou. Rozvázala jsem ho a podala mu jídlo.
Tak první kapitola! Doufám, že se líbí. Koment nebo hvězdička velmi potěší❤
ČTEŠ
Posral mi celej život..✔
Fanfiction_______________________ Můj život byl dokonalý..potom mi ho posral jeden debil... ...Jakub Vlček.