Co teď?
Co teď budu dělat?
Vrátit se tam rozhodně nemůžu. Dan by mě zabil.
Kde budu bydlet?
Kde si najdu práci?
Pokládala jsem si stále otázky...Po měsíci:
Našla jsem si práci i nějaké bydlení. Jsem teď se spolubydlící...
Probudila mě Zuzka.
,,Vztávej more!"křičela a smála se.
,,Co? Kde jsem? Proč jsem? Kdo jsem? Co tady dělám?"vyletěla jsem rychle do sedu. Po chvíli mi došlo, co jsem právě teď všechno řekla a vyprskly jsme smíchy. Noo...vlastně jen já. Zuzka už se dávno válela po zemi smíchem.I když ji je dvacet (o rok starší než já), tak se chová jako totální puberťák...
,,Koupila jsem snídani,"usmála se.
,,Cože?! Zopakuj to! Ty jsi koupila snídani?!"vyjekla jsem a hned jsme se zase zasmály.
,,Jo koupila a pojď"podala mi ruku. Snědli jsme snídani a já musela do práce. Zuzka měla dneska volno. Jak já jí to záviděla.
---------
Jdu z práce a otevírám dveře. Vešla jsem dovnitř a z pokoje Zuzky slyším hlasité vzdychy. Nad tím se jen uchechtnu a odeberu se do svého pokoje.
---
Asi po hodině strávené na mobilu jsem se zvedla a šla do kuchyně.
No a koho nevidím??? Pana Edena😒...
Seděl se Zuzkou u stolu a povídali si. Nad tím jsem se pousmála a otevřela ledničku. Všimli si mě. Jakub na mě vykulil oči.,,Jo ahoj Jane. Tohle je Honza"ukázala na Jakuba.
Ji tak Honza jo?!😂😂😂
,,Ehm. Ahoj"usmála jsem se na něj a podala mu ruku.
,,Ahoj. Jsem Honza"řekl a udělal na mě smutný obličej. Pochopila jsem, co tím chce říct. Ať držím klapačku...,,Jane, také mě těší,"usmála jsem se a potřásli jsme si rukou ,,já vás nebudu rušit. Půjdu se projít,"usmála jsem se na ně a šla do chodby.
,,Já už budu muset taky,"řekl a šel stejným směrem. Ještě Zuzku políbil a šli jsme.
,,Stojí ti to za to?"zeptala jsem se smutně, když jsme byli venku.
,,Ne, ale věděl jsem, že tady jsi,"podíval se na mě smutně,,Daniel tě hledá. Za chvíli bude v tomto městě. Chtěl jsem tě varovat,"řekl a já nasucho polkla.....
.........
~V médiích je Zuzka~
ČTEŠ
Posral mi celej život..✔
Fanfiction_______________________ Můj život byl dokonalý..potom mi ho posral jeden debil... ...Jakub Vlček.