Yol boyunca hiç kimse konuşmamıştı. Enstitüye geldiklerinde herkes başka işleri olduklarından ayrılmışlardı.
-Alec
Alec kucağındaki kediyi rahatça tutarak ona seslenen kişiye baktı. Lydia, Alec'in yanına geldi. Kısa süre Alec'in kucağındaki kediye bakıp tekrar yeşil gözlere baktı.
-Oraya gittiğimizde hiçbir şey bulamadık. Ortadan kayıp olmuş.
Deyip tekrar yürümeye devam etti.
-Alec! ben bu enstitünün şuan ki başıyım. Bana da haber vermeniz gerekiyordu.
Alec yürümeyi bırakıp tekrar Lydia'a döndü.
-Zaten bilmen gerekmiyor muydu? Enstitünün her yerinde acil durum sinyalleri çalıyordu. Buna rağmen bilmiyorsan benim meselem değil.
Deyip arkasını Lydia'a dönüp kendi odasına yürümeye devam etti. Lydia enstitünün başına geçip ailesi işinden geçici süreliğine ayrıldığından beri sinirleri pek yerinde değildi. Odasına girip kediyi yatağın üzerine bıraktı. Kendisini de yatağın kedinin olmadığı tarafa bıraktı.
Bakışlarını kediye çevirdi. Kedinin altın rengi gözleri Alec'i inceliyordu. Alec istemeden de bu bakışlar altında tuhaf hissetmesine engel olamıyordu. Elini uzatıp kedinin başını okşadı ve yataktan kalktı. Banyoya doğru ilerleyip içeri girdi.
Magnus bulunduğu odayı inceledi. Sonra da daha deminki adını öğrendiği gölge avcısının girdiği kapıya baktı. Alec... Öyle bir gölge avcısı ismini hatırlıyor olabilirdi.
Alec... İsim bir yerden tanıdık gelmesine rağmen kim diye çıkaramıyordu.Alec belinde havlusu ile banyodan çıktığında kedinin yani Magnus'un bakışları karşısındaki çekici adamı bulmuştu. Saç havlusuyla saçlarını kuruluyordu. Magnus, Alec'in kaslarından aşağıya doğru süzülen damlaları gözüyle takip ediyordu. Alec kedinin kendine bakışlarını fark etmişti ve kesinlikle emindi bu kedide bir şey vardı. Alec aptal değildi. Yatağa doğru yaklaşıp doğrudan kedinin gözlerine baktı.
Magnus yutkunmamak için kendini zor tutuyordu. Gölge avcılarının yaratılış hikayelerini biliyordu ve diğer gölge avcılarının da böyle olduğunu tahmin edebiliyordu ama bu bambaşkaydı. Eskiden beri kendine gölge avcılarına karşı böyle duygular hissetmemeye çalışmış sadece arkadaş olmuştu ama şimdi bu karşısındaki gölge avcısından etkilenmişti. Belki insan bedeninde olsaydı bu gölge avcısıyla flört edebilirdi. Büyü yapabilmesine yapabiliyordu ama kendini geri insan yada büyücü bedenine geri döndüremiyordu. Tabi bu patilerle büyü yapmak da farklı oluyordu. Aslında bu gölge avcısına olanları anlatabilirdi ama neden yapmıyordu? Bilmiyordu.
-Sende bir gariplik var ama ben bulacağım.
Alec'in konuşmasıyla Magnus'un bakışları karşısındaki yakışıklı gölge avcısının dudaklarına katmıştı. Evet bir gün her şeyi bu gölge avcısına anlatacaktı ama şimdilik bu duyguları çözmesi gerekiyordu.
♥️♥️♥️♥️
Kara kedi ikinci bölümü pek içime sinmemişdi. Ayrıca daha da kısaydı. Bu da fazla uzun olmadı ama daha çok içime sindi. Evet şuan saydığıma göre dört tane kitaba bölüm yetiştirmem gerekiyor. İsteyen diğer kitapları okuyabilir hepinizi çok ama çok seviyorum. Kucak dolusu kalpler ♥️😍♥️😍♥️😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Kedi ~ Malec
FanficAlec'in görevde bulunduğu altın gözlü kara kediyi almasıyla değişmişti dünyası. Kendisi bile farkına varmamıştı. Eskisi gibi somurtkan değildi ama günler ilerledikçe gerçekler gün yüzüne çıktı. Kaç zamandır aradıkları kişi meğerse tam diplerindeymiş.