Son

699 71 4
                                    

Bir yıl sonra

Alec kapıdan girdiğinde Magnus koltuğunda oturmuş bir yandan kitabını okuyup bir yandan içeceğini içiyordu. Başını kitabından ayırıp tam anlamıyla kan ter içinde olan Alec'e baktığında endişeyle gözleri büyüdü.

Kitabı koltuğa attığı gibi aceleyle Alec'in yanına yürüdü. Endişeli olduğu kadar da öfkeliydi.

-Alexander Gideon Lightwood

Alec geç saate rağmen hâlâ uyumamış Magnus'u görünce gözlerindeki yorgunluğun yerini başka bir duygu aldı. Bu duygu kesinlikle pişmanlıktan başka bir şey değildi.

-Her seferinde eve bu şekilde gelmenin suçlusu Hace Lightwood'a bebek bakıcılığı yapman olabilir mi acaba?

Alec elini ensesine götürüp gergince kaşıdı.

-Adı Jace

Magnus'un sürat ifadesinde bir değişme olmadı.

-Unutmuşum

Dedi normal bir ses tonuyla. Alec yorgun bir şekilde gülümsedi.

-Tamam bu kadar kızma bir dahakine daha dikkatli olurum.

-Bundan öncekinde de aynı dememişmiydin.

-Sevgilim ayakta durmasak ve içeri geçsek olur mu?

Magnus sert tutmaya çalıştığı ifadesiyle Alec'i dikkatlice koltuğa oturtup omuzundaki bayağı derin görünen yarayı tedavi etmeye başladı.

-Sürekli beni bu şekilde yumuşatmaya çalıştığını fark etmiyor değilim.

Alec gülümsedi.

-Hâlâ işe yarıyor mu peki?

Magnus dikkatlice yarayla ilgilenirken en sonunda sert ifadesini bırakıp üzgünce Alec'e baktı.

-Mâlesef

-Tamam söz veriyorum bu sefer daha dikkatli olacağım.

Magnus'un yüzündeki üzgün ifade yok olup yerine sorgulayan bakışlar aldı.

-Söz mü?

-Söz.

Alec ve Magnus bu zamana gelene kadar çok badireler atlatmışlardı ama sonunda Alec çoğu zamanki gibi eve yaralı dönüyor ve Magnus'un tarafından azar yiyordu. Aslında Magnus'un kendisini azarlamasını bile seviyordu. Bundan dolayı ne kadar yaralanırsa yaralansın eve giderdi.

Magnus Alec'in kolunu büyüyle iyileştirip geri çekildi ve başka bir yarası olup olmadığını incelemeye başladı.

-İyiym başka bir yaram yok. Sadece sana sarılmama izin versen.

Magnus Alec'in böyle bir masumlukla gözlerine bakıp izin istemesiyle iç çekti ve Alec'in kucağına oturup kollarını boynuna sardı.

-Tam bir bebeksiniz Alexander Gideon Lightwood.

Alec gülüp kollarını Magnus'un bedenine sardı.

-Ve sen bu koca bebekle evlisin Magnus Bane.

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Bu kitapa nasıl yazabilirim diye bayağı kafa patlattım sanırım ama nasıl devam ettireceğimi bulamadım ve hiç olmazsa güzel bir son vermem gerektiğini düşündüm. Hepinizi çok beklettim için çok üzgünüm gerçekten😔 hepinizi çok seviyorum inşallah hepiniz sağlıklısınızdır. Başka kitaplarında görüşmek üzere.

Kara Kedi ~ Malec Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin