ΩΩΩ
Deli gibi zıplıyor ve dans ediyor'dum.
Saçlarım bi sağa bi sola gidiyordu. Aniden kafamı eydim ve aynı hızla yukarı kaldırdım. Saçlarım havada uçuşurken sesli ve uzun bi kahkaha attım. Kimseyi takmadan deli gibi dans ediyodum.Çoğu kişi masalarda oturuyordu. Kimisi içkisini yudumluyor veyahut sohbet ediyodu. Tabi bazi içki içen ve kızları kesen izbandut'ları hiç saymıyorum bile. Bazısı köşelerde yiyişiyor, bazısı ise benim gibi dans ediyordu.
Kimi efkearın'dan içiyor du kimiside sadece eğlenmek için.
Birden dans etmeyi bırakıp sahneye doğru ilerledim.
Sahneye cıkıp dj yanına gittim. Mikrofonu alıp söyliyecegım parçayı dedim.
Merhaba bayanlar baylar gösteri birazdan başlar.
Sahnede bir yıldız var oyunculukla aldı oskar.
Kendisi kibirli biri, dengesiz ama sihirli.
Baktımı kalirsin orda, aklında patlar bir bomba.
Bir bildigimiz var da konuşuyoz burda.
O şimdi sindirella özünde sinsirella, kararlı ama zararlı, hep atarlı bir muamma, yuzunde maskesiyle gülümsüyor hafifce kıskanırdı görse Monaliza.
....
Sahneden kahkaha atarak indim.
Dışarıya cıkarken oldukca yapılı bir adam geldi yanıma"Sesin kadar yatak'tada iyimisin" dedi pis pis gulerek.
Adama biraz yaklaştım. Bir elimi boynuna yerleştirdim ve cilveli bir şekilde konuştum.
" Göstereyim'mi" adam yine aynı şekilde güldü." Göster bakalım "dedi.
Ayağımı direk özel bölgesine gecirdim. Boşta kalan elimle de, dirseğimi kafasina gecirdim. Adam yerde kıvranırken. Yanına iğildim, tatlı bi şekilde güldüm kulağına yaklaştım ve "her zaman beklerim "dedim.
Ve cool bi şekilde mekandan ayrıldım.
Arabama binip tekerlekleri bağrıtarak ordan uzaklaştım.
.......İstanbul aşık olduğum şehir. Hep hayalimdi bu hayalim gercek oldu.
Butun Istanbullu görebildiğim bir tepeye geldim.
Her zamanki gibi kimsecikler yok tu.
Arabadan inip dizlerimin üstüne oturdum derin bir nefes aldım.
Göz yaşlarım akıyordu. Seller sular gibi.
Buraya gelmeme sebep olan adama için akıyodu, Aylem için akıyodu, yanlız'lığım için akıyodu göz yaşlarım.Kendimi toplayıp arabaya bindim.
........Uzerimi giyinip evden cıktım.
Geç kalmış bile sayılırım. Bi şirkette çalışıyordum aynı zamanda okıyorumda unuversite öğrencisiydim ve buğun Mitad beyin oğlu şirketin başına geçecekti.Şirkete geldiğimde arabamı park edip koşarak şirkete ilerledim.
Mitad beyin odasına vardığımda 15 dakka geç kaldığımı gördüm. Derin bi nefes alıp kapıyı tıkladım. Ve içeri daldım ama oda boş tu.
Danışmaya inip Mitad bey nerede diye sordum. Henus gelmediğini soyledi.
Mitad bey dakik adamdır henus gelmemesine şaşırmıştım.
Kendi masama ilerledim ve oturdum. Çantamdan kendi laptobumi cıkardım. Ve masaya koyup ac düğmesine bastım. Ayni zamanda şirketin bilgisayarını da açtım. Bu günkü proğramı inçelerken zaman yaratmaya çalışıyordum çunku Mitad bey günlük proğramın dışında da şey ler ekliyordu.
Masamdaki şirket telefonu çalınca açtım
"efendim" dedim.
"Mitad bey holdinge giriş yaptı "dedi danışmandaki kiz.
"tamam, sağol "deyip telefonu kapattım.Not defterimi alıp mitad beyin odasına ilerledim.
Kapıyı tıklatıp odaya girdim.
" Günaydın ız Mitad bey. Yirmi beş dakka sonra Arslan beyle bir toplantınız var"dedim
Mitad bey "bu gün bildiğin gibi Oğlum şirketin başına geçıcek"dedi
Kafamla onayladım." Bu günkü ve bundan sonra ki işleri onla yapıcaksın." dediğinde yine kafamla onayladım.
"Şimdi geç şöyle otur, oğlumda nerdeyse gelir." dediğinde dediğini yaptım.
Ben oturur oturmaz kapı caldı. Direk ayağa fırladım.
Kapı dan iceri uzun boylu fit. Bir çocuk girdi. Sert batişları vardı kahve rengi saçlarıyla gideri vardı
Gözlerimi kaçırıp yere baktım.
" Oğlum geç seni Liz kızımla tanıştırayım. Bundan sonta senin asistanın olacak"
Kafamı kaldırıp biraz tebessüm ettim ve elimi uzattım. "Ben Liz Mira Soysal" uzattığım eli tutu hafif salladı ve "Mirza Karahan " dedi sonra ellerimizi ayırdık.
Mirza bey bana bakarak " bugünkü her şeyi iptal ediyosun ardından odama gelip yeni liste çıkarıcaz."
"Tamam Mirza bey" dedim ve odadan ayrıldım her şeyi iptal edip Mirza beyin yeni odasina girdim.
"Dediğiniz gibi her şeyi iptal ettim Mirza bey "
"Yarın yunanistana gideceğiz ordaki iş yaptığımız şirketlerle tek tek baştan görüşeceğiz. "
"Olmaz, ben oraya gidemem"dedim.
Kaşlarını iyice çattı "sana gelir misin demedim. Geliceksin dedim'' kükreme siyle bikaç adım geriledim. Duva etsin ki patronumdu, ve bu işe ihtiyaçım var dı. Matti durumum gayet iyidi ama babama innat burdaydım.Babamın yunanistanda şirketleri vardı. Orda doğmuş büyümüş bi kızım 3 sene önce istanbula gelmiştim. Ve babama kendi ayaklarımın üstünde duyduğumu göstermek istiyodum.
"Mirza bey bakın ben oraya gelemem"
" İyi madem gelmiyon git çıkışını al,"
"Hayır "dedim
"Ne hayırı ye yarın gelirsin yada gidip çıkışını alırsın""Okulu-"
"Beni ilgilendirmez"
Ah kafayı yiyecektim. Ben aylemi oraya görmeye gidemezken bu adam için mi gidecektim. Aylem beni buraya görmeye gelir normal de.
Ya onu görürsem bir daha kendimi toplayamaz sam ne olacak.
Bem düşünürken Mirza beyin telefonu caldı.
"Tamam"
^^^^^^
" Tamam "Telefonu kapatıp bana döndu yunanistan işi 2 hafta sonraya ertelendi'' kocaman gülümsedim.
'' Peki Mirza bey ''dedim.
Yarinki programı çıkarıp masama geçtim ve yarin hakkında çalışmaya başladım.
ΩΩΩ
Evettttt bu kitabı asistan patron aşkı sanıyorsanız valla yanılıyonuz canlarım.
7. Bölümü yeni yazmayı bitirdim.
Hikayem asıl 3ve 4 cu bölümde başlıyor.
Acemiyim kabul ediyorum.
Sadece bunu bilin ben Yurtdışında yaşadığım için Türkçe m zayıf. Çünkü okulumda Türkçe ders işlemiyoz. Ama türkiyeye sık sık ziyarete geliyor uz.
Bu arada 17yaşındayım.
Kapağım geçici. Eğer ki poncik bir okurum kapak yapmak isterse beni çok mutlu edmiş olur .
Hikayede beyenmediğiniz bir şey olursa lütfen beni uyarın.
Ve şimdi önyargılı olmayın, devamını istiyorsanız oy verin.
Seviliyorsunuzz😍😍