Álmosan tekintek le a füzetemre. Néhány vörös hajszálam az asztal lapon pihen. Hajamba túrok bal kezemmel majd megtámasztom a fejemet. Vörös loboncom eltakarja az arcomat és így el tudok ereszteni egy ásítás. A tanárnő magyaráz a klasszikus szónoki beszédekről. Semmi kedvem itt ülni, semmi kedvem nem volt felkelni ezen a reggelen. Még kávét sem sikerült innom! Most pedig itt szenvedek 20 èvesen az egyetemen ès várom hogy egyik unalmas órából a másikba csapódjak át ès túl éljek! Mert túl kell élnem. Ez egy megpróbáltatás...
Már sokszor bánom hogy elkezdtem az egyetemet. De legalább a munkahelyem a S.H.I.E.L.D. finanszírozza. Hogy ki vagy mi az a S.H.I.E.L.D.? El árulom....
Egy rohadt hosszú ès bonyolult nevű tulajdonképpen csúcs technológiás kém szervezet, melynek a tagja vagyok. Ideje lenne meg ismerned engem kedves olvasó...
„ A Stratègiai Honvèdő Iroda Elhárító ès Logisztikai Divíziója ( röviden S.H.I.E.L.D.) földi bázisának a vezetői irodájához közeledem. Csodás ez a pèntek 13 cucc! Valahogy jelenleg úgy érzem mintha tényleg lenne bármi jelentősége az ilyen babonai dolgoknak.
Nick Fury hivatott engem, pedig a küldetéseken kívül rám sem bagózik! Akkor is telefonon küldi el az utasításokat ès nem behívat! Lassan megérkezem ès egy pillanatnyi habozás után be is kopogok. Újabb pillanat ès az ajtó tárva-nyitva, engem pedig berántanak. Coulson ügynök leültet, Anthony Edward Stark velem szemben, Peter Parker pedig Fury lábai előtt térdel csillogó szemekkel.
††††††
A már igencsak élete kemény éveiben járó félszemű igazgató rám emeli tekintetét. Nyelek apróbbat a szemeiben megcsillanó szigor miatt. Az egész megjelenése azt sugallja hogy őt már pediglen mindenkinek tisztelnie kell.
-Baron ügynök...-kezd bele Fury. – Mr. Parker kezdeményezte hogy a hozzá hasonlóan fiatal tagok részt vegyenek az oktatás örömeiben...- eléggé érdekes fejet vághatok mert Coulson ügynök szinte azonnal felnyalábolja Petert ès méterekkel arrébb ráncigálja. Lassan már az ötödik perce vagyok teljes némaságban ès tekintetemmel éppen folytogatom Pókembert.- Ugyan már vöri!- csattan fel Anthony mire őt jutalmazom csúnya pillantásaimmal. – Nem lessz olyan rossz Kicsi Lány! Barátkozhatsz, bulizhatsz akár mèg fel is szedhetsz egy-kèt srácot!- erre fülig vörösödve prüszkölök.
- Èn valahogy nem osztom az érveidet Stark!-mormogom vékony ès kissé rekedtes hangon. Meg köszörülöm a torkomat hogy a normális hangszínemen szólalhassak meg amely nőies de a cigaretta miatt melyet nagyjából 14 èves korom óta szívok, néha rekedtes. – A korom béli fèrfiak nagyjából nyomorèkok, akkor inkább le táborozom a nőknél! De nem is vagyok egy világ szèpe, mert ha nem tűnt volna fel a másfèl mèteremmel együtt 70 kg-ot nyomok, nagy keblekkel amiknél nèha elgondolkodom hogy levetessem mert zavarnak MUNKA közben!- hangsúlyozom a munka szót.-Hó-hó nyugalom! Ne legyèl ilyen harapós Kicsi Lány! – emeli fel kezeit Tony. Peter tètován közelebb lèp.
- Fleur... Jót tenne neked az iskola. Kicsit legalább szocializálódnál,- ó hogy az a!& És a szüleid is úgy tudják hogy tanulás miatt jöttèl Amerikába...- Ott a pont... Nem akarok hazamenni a borászatba ès ort eltölteni a hátralévő èletem.
- Baron ügynök. Szeretnénk ha emberekkel megtanulna bánni. Mind emellett egy normális èletet is megpróbálunk biztosítani önnek. De természetesen hamarosan kap majd egy küldetèst is ha bele rázkódik az egyetemista èletbe.”
†††††Szóval nem volt sok választásom. Új lakást kaptam az egyetemhez közel, nagyobb fizetést hogy meglegyen minden ès persze a helyi szaunába egy havi bérletet. A napjaim unalmasan telnek tanulással vegyítve. Főbb tantárgyaim az irodalom ès a Pszichológia. Szeretek olvasni ezért érthető hogy ezt választottam. Viszont a pszichológiához nem értek ès az empatikus képességeim is olykor a bèka feneke alatt vannak. De szórakoztató pszichológiai esetekről olvasgatni.
... S itt a végszó! Hirtelen felélénkülve kapom össze könyveim melyet vörös-fekete hátizsákomba dobálok amin nèhány kitűző díszeleg. Vègül pasztell lilás-Kékes bőrdzsekimet felkapva a táskámmal a hátamon távozom. Kilèpek a friss levegőre de szinte azonnal kiszúrom Coulson-t egy fekete páncélozott terepjárónak dőlve. Felsóhajtva sètálok hozzá, előtte megállva egy kis fintort vágok.
- Szóval Furynak feladata van számomra?- kérdezem mire bólint.
Kinyitja nekem a terepjáró ajtaját mire bedobom a táskám ès nemsokkal utánna magam is bevágódom hátra. Phil előre sètál ès beszáll a vezető ülèsre. A motor halkan felbőg, èn pedig a táskámban kezdek turkálni nèmi kaja után.
Egy zacskót ki tapogatok ès előhúzom. Egy szottyadt kakaóscsiga van benne. Elhúzom a számat. Ez legalább kèt hete bent van. Legalábbis azóta nem ettem kakaóscsigát.
YOU ARE READING
Mischief
FanfictionÜdvözlök mindenkit! A Mischief egy lassan felèpülő Loki x OC törtènet lessz, melynek magam sem tudom milyen lessz a vège. :) Ismerkedjetek meg leányommal Fleur Baronnal ki francia országból ment Amerikába ès a S.H.I.E.L.D. ügynöke. Tartsatok Fleurre...