6. The beach.

946 4 0
                                    

Ήταν μία αρκετά καλοκαιρινή μέρα γεμάτο ζέστη και να πω την αλήθεια είχα βγάλει την μπέμπελη. χωρίς να τα πολυλογώ πήρα το τσαντάκι μου πήρα το γυαλί. Το κινητό, τα κλειδιά. κλείδωσα το σπίτι και μπήκα στη σεξυ αμαξαρα μου (ολοκαινουργια αχ) και αποφάσισα να πάω στη θάλασσα να δείξω την υπέροχη κορμάρα μου και να ρίξω και κάνα γκομενάκι έτσι για να μην βαριέμαι ρε παιδι μου.

Σκαω στην παραλια με το πιο εξαλλο μαγιο που χα αγορασει. Να αναδεικνυει στηθος και κωλο. Αλλιως τι να το κανεις?

Προχωρω με κυριλε και συναμα γατισιο βημα πατωντας στην καυτη αμμουδια ετοιμη να βγαλω τσιριδες. Ετσι επιταχυνα το βημα για να μην γινω βαιραλ του στυλ " Μεγαλη γκομενα εκανε σα καμηλοπαρδαλη που το χει σκασει απο το ζωολογικο, εχει παρει πρεζα και κιτεται στην αμμουδια σα ζομπι απο κατι αμερικανικες ταινιες."

Καθομαι σε μια ξαπλωστρα
Και ακουμπω τα πραγματα μου στην διπλα ξαπλωστρα. Ο ηλιος ειναι ακριβως απο πανω με τις ακτινες του να καιει το δερμα μου και ετσι αποφασιζω να βγαλω το αντηλιακο απο τσαντα και τα σουπερ λαδακια μου. Κοιταζω με εξωχυνιστικο βλεμμα το μαναρακι που βρισκεται ακριβως μπροστα μου κοιταζοντας με(?).

- Εμ γεια. Εγινε κατι;
- Χεχ. Σορρυ που σε κοιτουσα ετσι. Ειμαι ο Χαρης, χαρηκα.

Εγω να δεις ποσο χαρηκα Χαρη μου. Ενας θεογκομενος απο δω μεχρι το Λουτρακι. Απαπαπα. 6 πακ και ετσι. Ψηλος με το χρωματακι του, πρασινα ματακια και καστανοξανθα μαλλια. Αρκετα μικροτερος απο μενα αλλα πιο χεστηκε; το παιδι ειναι ερωτας.

Αφου καθισε μαζι μου, μιλησαμε γνωριστηκαμε, ειπιαμε και να καφε και μεχρι στιγμης ρε πουστη ολα φιλικα. Μεχρι που προσφερεται να μου βαλει απο αυτα τα λαδακια και εννοειται πως τον αφησα. Αυτα τα χερια του εκαναν θαυματα. Μετα απο την πολλη συζητηση σηκωθηκε σταθηκε μπροστα μου εβαλε το χερι του πισω απο το κεφαλι τουμε κοιταξε αμηχανα και με ρωτησε.

- Σορρι κιολας. Αλλα με ολο το θαρρος. Σαρρα φαινεται οτι ισως θα μπορουσες ξες να βοηθησεις καπως εμενα και την ομαδα μου καπως...

Κοιταω τον δεικτη του χεριου του και βλεπω την υπολοιπη ομαδα να μας εχει καρφωσει και να περιμενει τον συμπαικτη της. Τι ηταν; Ενα κωλοπαιδακι απο μια ομαδα χαντμπολ και μου ζητουσε εμεσα χρηματικη υποστηριξη. Αυτα παθαινεις οταν ερχεσαι με αμαξαρα που αγορασες προσφατα ενω γενικα εισαι αφραγκη. Με το μου πε αυτα το σκατοπαιδο. Φιρεσα τα γυαλια του ηλιου μου, χαλαρωσα πανω στην ξαπλωστρα και φωναξα ενα σερβιτορο του μαγαζιου...

- Το λογαριασμο και γρηγορα.😊

_________________________________________________
Αφήστε σχόλια και πατήστε ψήφο αν σας αρεσε για να συνεχισω να γραφω. Τυ.♥

Kinky and drinky bae.Where stories live. Discover now