Εισαι στο κλαμπ. Εχεις παρει ποτακι και εχεις κατσει χαλαρα με τη φιλη σου σε μια μερια και σχολιαζετε κατι τσουλακια που χορευουν σαν παρτσακλες αγελαδες στο κεντρο. Εσυ γελας λιγο βλεποντας τες να χορεύουν τοσο ατσαλα σα ανορεξικα panda και σκεφτεσαι γτ ακομα το μουνακι δεν εχει φτασει.
Μιλατε με τη φιλη σου ξανα μεχρι που απο τη βαρεμαρα σου και τον δυνατο ηχο της μουσικης σταματας να ακους αυτα που σου λεει και απλα την κοιτας και λες κανα "σωστα" η κανενα "αχαμ" που και που για να μην τη Στενοχωρησεις και σε θεωρει σνομπ.
Και ετσι οπως χαζευεις τη μαζα τσουπ βλεπεις το καυλακι να μπαινει στο μαγαζι. Τον καρφωνεις με το βλεμμα σου και περιμενεις να σε εντοπισει και να σε πλησιασει. Αυτος ομως εχει χαζεψει τους ακωλους κωλους και τα αβυζα βυζια των πορνιδιων που χορευουν λες και τους βαλανε νεφτι στο κωλο. Οταν πλησιαζει πιο μεσα σε βλεπει που καθεσαι στην μπαρα ενω εχει γυρισμενη πλατη σαυτον και μιλας με τη φιλη σου. Παραγγελνει και αυτος κατι και καθεται ακριβως διπλα σου.
Η φιλη σου σου κανει νοημα με τα ματια πως το καυλακι βρισκεται πισω σου. Εσυ της λες με τα ματια να ξεκουμπηστει και εκεινη σου απανταει καλη μπαλιτσα. Μενετε μονοι. Γυρνας και.ξεκινατε να συζητατε. Μετα απο τρια ποτηρια ισως και τέσσερα σε παιρνει για να χορεψετε. Σε φερνει αρκετακοντα του και συ ξεκινας να του κουνιεσαι οσο δεν παει. Βαζει τα χερια του γυρω απο τη μεση σου κκαι σε πιεζει ελαφρως πανω του.
Απο την επαφη σας καταλαβαινεις οτι ο μικρος φιλαρακοσ ξυπνησε και εχει φτιαχτει για τα καλα. Καθως λικνιζονται τα σωματα τας. Το.δικο σου εχει παρει φωτια. Σε φερνει ακομα πιο.κοντα του και σε κοιταει στα ματια και σου σκαει ενα χαμογελο σκκετη απολαυση. Σε κατευθυνει στο απομακρυσμενο μερος του χωρου οπου Ο κοσμος και η βαβουρα ειναι ελαχιστη.
Τολμα και σε σφιγγει πανω του ενω ο ανδρισμος του σε πιεζει εκει κατω και σε κανει να αναβεις ακομα πιο πολυ μαζι του. Σε πλησιαζει αρκετα και ακουμπα ελαφρως τα χειλη του πανω στα δικα σσου.Με τον αντιχειρα του σου χαιδευει το μαγουλο σε ψιθυριζει ποσο ομορφη εισαι σμρ και ποσο σου πανε τα ρουχα που φουρας.Μετα σε κοιταει για τελλευταια ισως φορα και σε φιλαει.
Στη αρχη αργα τα χειλη του ενωνονται με τα δικα σου... τα χερια σου αγκαλιαζουν το λαιμο του ενω τα δικα του αρχικα χαιδευουν την πλατη σου. Σε πιεζει ολο και περισσοτερο πανω στο μοριο του και συ αρχιζεις να τον γρατζουνας ελαφρως..
Βαθαινει το φιλι και με τη γλωσσα του σε κανει να καυλωνεις περισσοτερο.Ενω αυτος εχει ξεκινησει ννα σου πιπιλαει τον λαιμο τοσο ωραια. Ενω αρχικα σε γλειφει σου αφηνει απαλα φιλια και σε ρουφαει αφήνοντας σημαδια..Εσυ βαζεις τα χερια σου μεσα απο το πουκαμισο του και του χαιδευεις το β.
Με την κινηση σου αυτη γινεται τουρμπο και σε κολλαει στο διπλανο τοιχο ενω πλεον τα φιλια του εχουν φτασεει λιγο πανω απο το μαυρο δαντελοτο σουτιεν σου.Κκατεβαζεις ρο χερι.σου λιγο πιο.κατω και αρχιζεις να τον αγγιζεις πανω απο το μποξερακι.Εκεινος θελοντας να σε ικανοποιήσει Κατεβαζει το χερι του μεχρι την κοιλια σου και περιμενει.
Εσυ στξ αρχη το.σκεφτεσαι για δυο δευτερα και του αφηνεις το πεδιο ελευθερο.Αρχιζει να σε τριβει κυκλικα πανω απο το εσωρουχο σου κανοντας σε να αφηνεις κοφτες αανασες.Κανε τη μαλακια να βαλει το χερι απο μεσα αλλα εσυ του το βγαζεις ελαφρα και συνεχιζει να σε φιλαει κτητικα ενω τωρα πλεον χουφτωνει τον κολαρακο σου.Βγαζεις τα χερι; σου απο τον κυριο καυλωμενο και τα βαζεις πανω στους ωμους του.
Μολις τελιωνετε το φιλι του χαμογελας και του λες πως πρεπει να πας να βρεις τη φιλη σου που τοση ωρα θα βαριεται μονη της.Αυτος σου χαμογελαει σου δινει μια.τεκευταια αγκαλια και παει στο παρεακι του.Πουτσες.Απλα το μαλλι σου απο την εξαψη και την καυλα.ειχε γινει γτπ και επρεπε να πας στο.μπανιο για να ανανεωσεις μεικ απ και να φτιαξεις λιγο το ειδωλο.σου.
Αφου φτιαχτεις βγαινεις απο τις τουαλετες κκαι με κυριλε βημα πας στη φιλη σου.Σε βριζει που την αφησες μιση ωρα μονη και περιμενει να της πεις.με καθε λεπτομερια ποσο ωραια περασες με το ξανθο μουνακι.Αφου της τα λες χαρτι και καλαμαρι.
Σε πλησιαζει ενας αλλος μαλακας για να χορεψετε.Εππειδη ομως εχει τα μαυρα του τ χαλια και εχεις μαθει απο.αλλλογς πως τα κοριτσια τα θελει για πηδημα του ριχνεις ακυρο και συνεχιζεις την κουβεντα με filb sou.
Περναεει ωρα εχετε πιει αρκετα εχετε χορεψει μεζχρι που απο την κουραση σας εχει πεσει ο κωλος.Και έρχεται η ωρα για να πατε σπιτι για νανι.
~The end~
_________________________________________________
Αφήστε σχόλια και πατήστε ψήφο αν σας αρεσε για να συνεχισω να γραφω. Τυ.♥