10. Summer job.

403 5 0
                                    


Έχεις στο δεξί χέρι το κινητό σου, στο αριστερό κουβαλάς με χίλια ζόρια την 60 70 80 κιλών βαλίτσα σου που μόνο την μελλοντική πεθερά σου δεν περιέχει και είσαι έτοιμη να πάρεις το καράβι και να πας για διακοπές στη Ζάκυνθο.

Ενθουσιασμένη, έτοιμη για νέες εξορμήσεις σε σπα, νησιώτικα κομμωτήρια , σερβιτόρους σε κάνα μπαράκι και ίσως τον επόμενο επιχειρηματία που θα τα οικονομήσεις χωρίς να αγγίξει ούτε τούφα σου. Έχουμε πει μακρυά από πορνόγερους.

        Just money, no sex with old men
           Who don't know που παν τα 4.

Φτάνεις στο νησί , πας κατευθείαν στο ξενοδοχείο που χεις κλείσει ένα δωμάτιο με θέα τη θάλασσα, όπως έγραφε και στην περιγραφή - γι'αυτό άλλωστε σου κόστισε λιγάκι παραπάνω -.

Μπαίνοντας στο hotel " Poseidon", σου ρχεται αυτό το ωραίο ωραίο δροσερό αεράκι από το air condition και είναι το μόνο που σε έσωσε από την πιθανή 'τέζα κατασταση ' που θα σε έφερνε η υπερβολική ζέστη. 35 βαθμούς.

Προχωράς καμαρωτά καμαρωτά και φτάνεις στην ρεσεψιόν. Εκεί στέκεται από την μέσα μεριά του γραφείου υποδοχείς ένας ψηλός γαλανομάτης, καλογυμνασμένος με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.

- Καλησπέρα έχω κάνει κράτηση δωματίου στο  όνομα Λίζα Παπαευσταθείου.

Αυτός αφού καταβάλει μεγάλες προσπάθειες να πάρει το βλέμμα του από το υπερπλούσιο μπούστο σου, σου χαμογελάει και δίνει την κάρτα και τρέχεις να ανέβεις, να τακτοποιήσεις και να κάνεις  ένα ντουζ, πριν λιώσεις από τη ζέστη και σε μαζεύουν με το κουταλάκι του γλυκού .

Κάνεις το 2ωρο μπανάκι σου και αφού έχεις  χαλαρώσει και μετά από πολλά   πλατς πλουτς μες στα αρώματα και τις σαπουνάδες, βγαίνεις, κάνεις ενα κάρο νερά, τα οποία μαζεύεις  αφού φάς μια φορά τα μούτρα σου και κάνεις αγκαλίτσα με το πάτωμα και λιώνεις στο insta.

Φτάνει 23:30  και βρίσκοσαι στην είσοδο του φημισμένου μπαρ της Ζακύνθου. Ξέρετε τα κλασικά . Μυρωδιά από αλκοόλ και τσιγάρου εισέρχεται στα ευαίσθητα ρουθουνάκια σου προκαλώντας σε να φτερνιστείς αλλά εσύ κυρία κρατήθηκες.

Βλέπεις τον κόσμο και ψάχνεις το επόμενο θύμα σου... Το οποίο έρχεται σε σένα από μόνο του.

       Μα πόσο ηλίθιοι πια είναι οι άνδρες.

Μπροστά σου στέκεται ένας 50αρης, που για να είσαι και ειλικρινής είναι τόσο γυμνασμένος που δεν του φαίνεται. Ούτε μια γκρίζα τρίχα. Κι όμως εσένα το μάτι σου τα πιάνει αυτά κατευθείαν - και όχι αυτά μόνο, χεχ-.

Μετά από τις συνηθισμένες βαρετές κουβέντες που είχες καιε οποιοδήποτε άλλο βλάκα που έπεφτε στα δίχτυα της γοητείας και αφού σε έχει κεράσει 2 3 σφηνάκια ουίσκι, του προτείνεις να χορέψετε.

Σε κρατάει σφικτά πάνω του και εσύ (του) κουνιέσαι στο Ρυθμό της μουσικής.

Αυτός λίγο ψιλοζαλισμένος από το ποτο, λίγο η μουσική, λίγο οι φωνές, λίγο η μασχάλη της διπλανής που αν καθήσεις αλλά 3 λεπτά παραπάνω θα πεθάνεις από την μποχα, αρπάζεις γρήγορα χρήματα που βρίσκεις καταχωνιασμένα στο πίσω μέρος της τσέπης του, τον χαϊδεύεις καθώς χορευετε και έναν πως δεν παίρνεις τα μάτια σου από πάνω του αφού ξεγλιστράς το πανάκριβο ρόλεξ από το χέρι του.  Μετά απο κανα 5λεπτο,Κάνεις πως ζαλίζεσαι και του ζητάς να σταματήσετε να χορευετε και πως καλύτερα θα ταν να πας σπίτι. Εκείνος προσφέρεται να σε πάει αλλά εαυτό  ευχαριστείς και τον αφήνεις φεύγοντας για το ξενοδοχείο.

Την επόμενη μέρα ξυπνάς μεσημέρι και μετράς τα λεφτά. Είχε στην κωλότσεπη δύο 500αρικα. Και απλώς έμενε να πουλήσεις το ρολόι. Πληρώνεις την διαμονή σου και φεύγεις με το επόμενο για Πόρο. Άντε να βρεις κάνα ιατρό να κοροϊδέψεις να την βγάλεις για όλο το μήνα.

_________________________________________________
Αφήστε σχόλια και πατήστε ψήφο αν σας αρεσε για να συνεχισω να γραφω. Τυ.♥

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Jul 24, 2018 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

Kinky and drinky bae.Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora