Επιτέλους Σάββατο. Σάββατο. Σάββατο. Σίγουρα κάτι έχω κανονίσει σήμερα. Αποκλίεται να περάσει μέρα του Σαββάτου χωρίς να καλοπεράσω. Χεχ...
12:50. Ανοίγω το κινητό μου και έχω 2 κλήσεις από τις κολλητές μου , κάτι αδιάφορες ειδοποίησεις από τα social media και ένα μήνυμα από την Άμπι. Τσ.
Άμπι: Ψηλή, ξανθιά με εξτένσιον, βλεφαρίδα κάγκελο, τρύπες στα αυτιά( και όχι μόνο), γυμνασμένο σώμα κι το τελευταίο τα λεφτά ξεχιλίζουν από τον κώλο της. Ναι τόσα πολλά. Τα μέλη της οικογένειάς της διευθύνουν επιχειρήσεις και έτσι από κει και πέρα αποκτά ότι σκατά θέλει και όποτε το θέλει.
Δεν λέω καλά κάνει. Άλλα όχι και να μου την μπαίνει ρε παιδάκι μου. Ήμσταν αρχικά φίλες άλλα άρχισε να επιδεικνύεται συνεχώς και να με υποβαθμίζει σε βαθμό που δεν άντεξαν τα νεύρα μου και έτσι σπάσαμε.
Κοινός στόχος και των 2; Ο Μπράντον και όχι. Δεν λέω αυτόν από το "ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΙΑΣ ΞΕΝΕΡΩΤΗΣ". Λέω για το μαναροθεό των δυτικών προαστίων, το 1.85, το six πακ κλπ. Αυτό το δημιούργημα που θέλουμε να αποκτήσουμε και οι δύο. Αλλά όχι δεν θα μου τον πάρει η σκρόφα. Αρκετή επίδειξη έχει κάνει.
23:55. Είμαι πλέον έτοιμη.
Ready and sexy.
Πλησιάζω το κλαμπάκι με τις σεξουλιάρικες λουστρινάτες γόβες μου έτοιμη να κάνω τη δική μου επείδειξη. Θα δείξω στην κυρία λεφτού πως ακόμα και μεις που βγάζουμε μόνες το ψωμί μας και όχι με τα λεφτά του μπαμπάκα τα καταφέρνουμε μια χαρά.
Μπαίνοντας μέσα μυρωδιές από αλκόολ, τσιγάρου αλλά και ίσως ναρκωτικού δεν περνάν απαρατήρητες.
Κορμιά να λικνίζονται και τα σχετικά μέχρι που τη βλέπω.
Με τα ψιλοτάκουνά της, το χαμόγελο κολγκέιτ- έλα τώρα κάνει λεύκανση κάθε βδομάδα-, με ένα παρόμοιο φόρεμα με μένα σε λευκό χρώμα. Τέλεια τώρα θα λέει πως της μοιάζω. Μαζί με τα σκυλάκια της με δείχνουν και με σχολιάζουν αλλά εγώ δεν πτοούμαι, δεν θα πέσω στο επίπεδό της. Χάθηκε και αυτή η ηλίθια κολλητή μου με τον γκόμενο στο Μεξικό και θα αργήσει να γυρίσει.
SADΩΠΑ. ΤΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΑ ΓΛΥΚΟΣΚΑΤΟΥΛΙ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ? ΗΡΘΕ Ο ΜΠΡΑΝΤΟΝ.
Αχ και είναι σκέτη κόλαση. Τον κοιτώ εξωνυχιστικά από πάνω μέχρι κάτω πίνοντας μια γουλιά απο το Johnny μου.
Το μαύρο μαλλί του στερεομένο με ζελέ. Άσπρο πουκάμισο με τα πρώτα κουμπιά ξεκλίδωτα.. Τα τατουάζ στα χέρια του.. το παντελόνι διαγράφει ελαφρώς το υπέροχο σφιχτό κωλαράκι του. Κάτσε μισό γιατί βλέπω τον κώλο του και όχι τα μάτια του. Όχι ρε πούστη με πρόλαβε η κυρά λεφτού.
Τον ακουμπά η σκρόφα!
SHITTTTT.Κάποια στιγμή γυρνάει και τα πράσινα μάτια του αντικρίζουν τα καστανά δικά μου. Δαγκώνω το κάτω χείλος μου και το βλέμμα μου πέφτει στα σαρκώδη χείλη του. Αχ και πόσο γλυκό το βλέμμα τπυ πέφτει στα βυζιά μου. Τέλεια! Γτ να ναι τόσο σεξομανής;
Παρατά την λεφτού με τα σκυλάκια της και με πλησιάζει. Με κερνά 2 3 5 10 ποτά και οδηγούμε στο αυτοκίνητό του, αφού πληρώσει. Μα τι τζέντλεμαν. Και αυτοκινητάρα. Αχ.
Η Άμπι αφού έμεινε σύξυλη με νέυρα στο μπαρ παρέα με τα τσουλάκια της. Η Σερίνα έφυγε με το σέξυ βραβείο της έτοιμη να πνίξει το κουνέλι μαζί του στο αμάξι αφού δεν άντεξαν μέχρι τη βιλάρα του. Χεχ.
_________________________________________________
Αφήστε σχόλια και πατήστε ψήφο αν σας αρεσε για να συνεχισω να γραφω. Τυ.♥