Έχεις πεσει μεσα στην μπανιερα κανα δυωρο μεχρι που συνειδητοποιεις ποσο γρηγορα εχει περασει η ωρα και πως πρεπει να βγεις απο το αφροδιασιακο λουτρο με τα αρωματα και ειδικα σαπουνια για να ετοιμαστεις. Ευτυχως ειχες κανει αποτριχωση σε ολα τα μερη του σωματος οπου ηταν απαραιτητη για να μην συναντησει το παιδι ενα γκοτζιλα αλλα μια γκομενα. Αφου σκουπιστεις ψεκαζεσαι με αποσμητικο και βαζεις 100 κιλα κονονια.
Ανοιγεις την ντουλαπα.
Σκατα.
Δεν εχεις τιποτα να φορεσεις οπως συνηθως. Αλλα θα χριαστει αραγε να φορεσεις...Βαζεις ενα μαυρο τοπακι και ενα σορτσακι ασπρο που σου κανει υπεροχο κωλο. Στεγνωνεις τα μαλλια σου και τα αφηνεις ελευθερα να πεφτουν στους ωμους σου.
Αφου μαζεψεις τη λιμνη απο τα νερα που χεις δημιουργησει στο μπανιο, πηγαινεις στο σαλονι και βαζεις το στικακι στη θυρα της τηλεορασης και ετοιμαζεις την ταινια.
Ντριν.
Χτυπαει το κουδουνι και πας να ανοιξεις αλλα τελευταια στιγμη τον αφηνεις να περιμενει.
Ρε πουστη δεν φορας εσωρουχα. Του φωναζεις ενα :μισο λεπτο. Τρεχεις σα κατσικα στο δωματειο βαζεις γρηγορα το μαυρο δαντελωτο σουτιεν σου και μαυρο στρινγκ και απο πανω το τοπ με το σορτσακι.
Αμεσως κατευθυνεσαι στην πορτα αλλα με το που πας να πιασεις το πομολο της πορτας να ανοιξεις γλιστρα στο ξυλινο πατωμα και πεφτεις κατω.
Γα.ω την τυχη σου.
Φτιαχνεις λιγο τα μαλλια σου και ανογεις μενα χαμογελο μεχρι τα αυτια.
Τον χαιρετας με μια αγκαλια και του λες να περασει στο καθιστικο.
Τον ρωτας αν θελει να πιει κατι.
Του βαζεις σενα ποτηρι νερο και σε βοηθα να φτιαξετε ποπ κορν.Αφου εχεις βαλει το λαδι να βραζει στην κατσαρολα ανοιγεις το ντουλαπι και βλεπεις πως τελικα δεν εχεις ποπ κορν.
Α γαμησου λες απο μεσα σου και σβηνεις το ματι ενω εξηγεις στο παιδι πως ποπ κορν καπουτ. Αφου του ξεφευγει ενα γελακι αποφασιζετε να παραγγειλετε σουβλακια.
Αφου ηρθε ο ντελιβερας πληρωσε το παιδι αντι για σενα τον ευχαριστησες και βαλατε να δειτε την ταινια.
Ησασταν πολυ κοντα.
Ειχε περασει το χερι του πανω απο τον ωμο σου και συ ειχες βαλει το ποδι σου πανω απο τα δικα του.
Μετα απο λιγο αρχιζει να σε χαιδευει στην πλατη αλλα εσυ προσπαθεις να προσηλωθεις στην πλοκη της ταινιας.
Ερχεται η στιγμη που η πρωταγωνιστρια θα φασωθει με τον αγαπητο ντι καπριο και εκεινη τι στιγμη κοιτας γεματη προσηλωση και σκεφεσαι ποσο πολυ θα θελες να σαι στην θεση της ηθοποιου.
Ο αλλος σαν να διαβασε τις σκεψεις σου σε πλησιασε αρκετα και γυρισε το σωμα του για να σε κοιταει. Έτσι οπως γυροσε ομως καταλαθος εσπρωξε το ποτηρη με το νερο και το ριξε κατω το οποιο με τη σειρα του εσπασε σε χιλια κομματια.
Ρομαντικη σκηνή ληψη ενα. Αποτυχής.
Αυτος σου ζηταει συγηνωμη και συ τον καθησυχαζεις λεγοντας του πως δεν ειναι τιποτα. Αφου μαζευετε τα γυαλια γυρνατε και καθεστε οπως αλριβως ησασταν πριν.
Ρομαντικη σκηνη. Ληψη 2.
Σε κοιταει. Μια τα ματια σου λια τα χειλια. Και ετσι αρχιζει και σε φιλαει.
Η βραδυα τελιωσε με σενα να φαωνεσαι με τον ωραιο γκομενο ενω συνεχιζεις μαζι του ενα καυτο σεξ, την τηλεοραση να καιει ρευμα ενω παιζει μονη της και τελικα μονο ταινια δεν ειδες σημερα.
_________________________________________________
Αφήστε σχόλια και πατήστε ψήφο αν σας αρεσε για να συνεχισω να γραφω. Τυ.♥