Tina POV
- Születésnap? - követett szorosan Yoongi, közben kérdésekkel bombázva.
- Nem. - ráztam meg a fejem ellenzően.
- Akkor aznap vettél valami számodra fontos dolgot? - próbálkozott tovább. Úgy tűnik hajhatatlan marad, amíg ki nem deríti 08.21. titkát. Ráhagyom, legalább felcsigázza a dolog, és addig sem szundizik, vagy morog.
- Nem talált. - kuncogtam.
- Tudom már! - vágott elém hirtelen, ezzel elállva az utam.
- Kétlem - fontam össze karjaim magam előtt.
- De, tényleg tudom! - erősködött.
- Jó, rendben. - adtam meg magam. - Tehát, mire jött rá Min Yoon Gi nyomozó úr?
- 08.21 volt a nap, amikor ide költöztél! - csettintett előttem. Szemeivel már-már szikrákat szórt, annyira erősen próbálta megfejteni a kód jelentését. Mind hiába, most sem jött össze neki.
- Yoongi, ismételten mondom: N.E.M. - törtem ki hangos nevetésben.
- De rá fogok jönni! - tette karba kezeit durcásan.
- Ebben biztos vagyok. - bólintottam mosolyogva. - Hacsak nem kéred szépen, hogy mondjam el neked. - kacsintottam, majd kikerülve őt indultam tovább a konyhába.
Jimin POV
A nappaliban ültünk és játszottunk a többiekkel, amikor hallottuk, ahogy Tina és Yoongi beszélgetnek.
- Most nézzétek meg - fordultam a folyosó irányába, ahol abban a pillanatban a két említett személy elhaladt. - Yoongi totál bele van zúgva. Úgy megy utána, mint egy öleb.
- Sosem láttam még ilyennek... - morfondírozott Seokjin.
- Nem mindegy? Hátha Tina megtöri azt a jeges szívét. - vonta meg a vállát Hoseok.
- Hé, srácok! - lépett be a helységbe Tina vidáman.
- Hali! - kaptuk felé a fejünket meglepetten.
Emlegetett szamár, vagy mi. - gondoltam magamban.
- Van kedvetek egy kis grill partihoz? - nézett körbe rajtunk, reakcióra várva.
- Jól hangzik! - ugrott fel Taehyung a kanapéról.
- Szerintem is! - helyeselt Hoseok.
- Oké, akkor kint találkozunk! - nyugtázta, majd sarkon fordult, és elsétált.
- Hé, szerintetek hallotta, amiről beszéltünk? - suttogta Namjoon.
- Nem hiszem. - csóválta a fejét Jungkook.
- Mindegy, menjünk enni! - állt fel Jin hyung a kanapéról, a többiek pedig követték őt.
Tina POV
Még szerencse, hogy Majával hozattam egy kis marha meg csirkehúst, legalább volt mit megsütni.
A vacsorára tervezett grillparti hangulata meglehetősen kellemes volt. Sikerült Maját is lerángatnom, hogy velünk legyen, és meg kell mondanom, hamarabb feloldódott, mint gondoltam. Ki hitte volna, hogy egy hatalmas BTS fan, mint Maja egy nap együtt fog grillezni a kedvenceivel, és jókat cseverészni.
Mindenki jóízűen nevetett a vicces történeteken és a poénokon, amiket egymásnak meséltünk.- Ha gondoljátok, még nyugodtan maradjatok, én viszont visszavonulok mára. - csaptam rá a combomra, mielőtt felálltam volna.
- Ne csináld már! - kerekedtek el Taehyung szemei. - Maradj még!
DU LIEST GERADE
CHEUFFEUR SEASON 2 (Kpop FF) -BEFEJEZETT
Fanfiction"Cheuffeur" Season 2 10 Days K-Writer Challenge - 10 napos K-Író Kihívás A 10 napos K-Writer Kihívás egy új kihívás a K-Pop és a K-Writerek körében. A feladat 10 napon keresztül írni és posztolni egy rövid történetet, amelynek egy (vagy több) sze...