Yoongi POV
Szinte egész nap nem láttam Tinát, és nagyon érdekelt, hogy mit csinálhat, ezért úgy döntöttem megkeresem.
Tűvé tettem az egész épületet, de nem találtam meg sehol. Végül arra jutottam, biztosan dolga akadt, és elment a városba, miután hallottam egy autó motorját felbúgni, így én is lefoglaltam magam.
Később gyanússá váltak a motorhangok, ezért odamentem az egyik ablakhoz, és kinéztem rajta.
Az udvaron sorra ott álltak a csodajárgányok, és Tina épp az egyiket mosta le.- Még akkor is jól néz ki, amikor ilyeneket csinál - mosolyogtam magamban.
A következő pillanatban láttam meg Yunhot, ahogy együtt mossa a kocsit vele, engem pedig elkapott egy számomra ismeretlen érzés.
Ez az érzés méginkább erősödni kezdett bennem, ahogy láttam őket vizicsatázni.
Látszott rajtuk, hogy boldogok, jól érzik magukat, és valami különleges vibrálást véltem közöttük felfedezni.
Amikor láttam őket csókolózni, mintha kést döftek volna a szívembe.Amint láttam, hogy elindulnak vissza, gyorsan felmentem az emeletre. Valamiért nem akartam velük összefutni, és jobbnak láttam ha inkább a többiekkel vagyok, vagy magamban töltöm el a maradék időt.
A folyosón futottam össze a tagokkal, akik - mint kiderült - gyakorolni indultak a táncterembe, így csatlakoztam hozzájuk.
Tina POV
- Mondd, azóta táncoltad azt? - kérdezte Yunho, miközben az épület felé vettük az irányt.
- Mire gondolsz? - fordultam felé felhúzott szemöldökkel.
- Arra a koreográfiára, amit együtt találtunk ki. - pontosított.
- Ja, hogy azt! - kaptam a fejemhez. - Nem nagyon volt alkalmam azóta gyakorolni.
- Akkor itt az ideje feleleveníteni a tudásunkat. - kacsintott mosolyogva, majd kézen fogott, és a gyakorlóterem felé húzott.
- Jól van, megyek. - kuncogtam.
Miután elértük célunkat, és benyitottunk a terembe, kellemes meglepetésben volt részünk: a többiek egytől egyig ott voltak már, és épp csakoroltak.
- Nézzenek oda. - fordult meg Namjoon mosolyogva. - Előkerült a két hiányzó láncszem.
- Esetleg csatlakoznak hozzánk? - vonta fel szemöldökét játékosan Jimin.
- Hölgyem? - nyújtotta ki kezét felém Yunho mosolyogva.
- Mi jár a fejedben? - mosolyogtam vissza rá, miközben megfogtam a kezét.
- Tartsunk egy kis bemutatót a megjelent közönségnek?
- De hiszen már legalább két hónapja nem táncoltuk el! - akadékoskodtam.
- Menni fog! - húzott maga után, egészen előre, a tükör elé. - Chang, ha kérhetem. - fordult oda duettpartnere felé Yunho, ő pedig elindította azt a bizonyos számot.
- Ha elszúrom, ne hibáztass! - szóltam rá táncpartneremre, aki csak mosolyogva rákészült a kezdésre.
Yoongi POV
Az ütő is megállt bennem egy pillanatra, amikor megláttam kettejüket belépni a gyakorlóterembe.
Most meg együtt táncolnak.
Ettől rosszabb talán már nem lehet...- Úgy egy hónapig voltunk itt. Ezt a koreográfiát három hét alatt hozták össze. - magyarázta Changmin nekünk, nézőknek. - Egy-két TVXQ koreográfiát is átalakítottunk három személyesre. Mindannyian nagyon élveztük. - tette hozzá mosolyra húzva a száját.
Komolyan mondom, már bánom, hogy nem mi voltunk itt hamarabb.
Irigylem őket amiért ilyen jóban vannak.
Sőt, Yunhot még jobban irigyeltem, amiért Tina őt választotta.
Nem mintha tudott volna bármit is arról, amit én érzek.
Mindegy, nem fogom mutatni bármi jelét a csalódottságomnak, mert nem akarom, hogy rosszul érezze magát.
Azért megpróbálok a barátja lenni.Tina POV
Lement a számunk, befejeztük a táncot, úgy meredtünk egymás szemébe.
- Ezelőtt is ennyire kifáradtunk ettől? - lihegtem önelégült vigyorral a képemen.
- Ki tudja? - válaszolta hasonlóképp.
- Hé srácok, mi lenne ha fogadnánk? - vetette fel a dolgot Taehyung.
- Ugyan miben? - fordultunk felé mindannyian.
- Legyen egy kis párbaj, BTS versus TVXQ, Tinával kiegészítve. Az nyer, aki tovább bírja talpon, és ritmussal.
- És mi lesz azzal, aki veszít? - vetette fel a kérdést Changmin.
- Tudjátok mit? - szólaltam meg végül - Házigazda lévén a győztes kérhet tőlem bármit, amit szeretne. - tártam szét a karjaim. - Viszont élnék egy javaslattal. Sejin, ha megkérhetem, időközönként váltson számot. Mindig az a fél lesz porondon, akinek a száma éppen hallható.
- Megegyeztünk! - bólintottak a többiek.
- Ki kezdi? - kérdezte Jungkook.
- Sorsolunk. Kő, papír, ollóval. - vágta rá Yunho.
- Rendben. - állt előre Namjoon. - Kő, papír, olló! - rázták meg egyszerre az ökleiket, majd kinyitották azt. Namjoon ollót mutatott, míg Yunho választása a papírra esett, így a BTS élhetett a kezdés lehetőségével.
Sejin nem tétovázott, rögvest kezelésbe vette a hangfalat.
Igyekeztem minél jobban beolvadni a már így is héttagú együttesbe, hogy ne akadályozzam egyikőjüket sem, mégis odaillőnek tűnjek.
Két szám után jött a váltás, ami sokkalta könnyebben ment, hála a kis újításainknak. A három személyre módosított koreográfiákkal nem volt problémánk egyáltalán, kivéve az újabb, vagy nem túl ismert számokkal. Olyankor is csak alkalmazkodni tudtam a partnereimhez, semmi több.
Két számonként jött a váltás, ami a fiúknak talán jól jött, de én voltam az, akinek talpon kellett maradnia mindvégig.
- Tartsunk egy kis szünetet? - szólt közbe Sejin , látva hogy már egyre kevésbé bírom a tempót.
- Nem szükséges, jól vagyok. - ellenkeztem. - Folytassuk.
2018.04.29.
ESTÁS LEYENDO
CHEUFFEUR SEASON 2 (Kpop FF) -BEFEJEZETT
Fanfic"Cheuffeur" Season 2 10 Days K-Writer Challenge - 10 napos K-Író Kihívás A 10 napos K-Writer Kihívás egy új kihívás a K-Pop és a K-Writerek körében. A feladat 10 napon keresztül írni és posztolni egy rövid történetet, amelynek egy (vagy több) sze...