- Köszönöm a kézbesítést. - írtam alá az átvételi elismervényt, majd nyújtottam vissza a futárnak.
- Nincs mit. További szép estét! - köszönt el tőlem fáradt mosollyal az arcán.
- Önnek is! - viszonoztam a kedves gesztust, majd visszamentem a főépületbe, kezemben egy jókora borítékkal.
Mi van, a többiek is kapnak névreszólóan, csak egy borítékban küldve olcsóbb volt? - gondoltam magamban, elnézve a tényleg termetes borítékot.
A nappaliba mentem, ahol a népes társaság éppen XBOX játékot keresett magának.
- Mi helyzet? - fordult felém Maja a kanapén ülve.
- Hát, valami meghívóról beszélt a futár csávó. - vakartam meg a fejem.
- Csak nem Lagziba megyünk? - hökkent meg kishúgom.
- Nem hinném - ráztam meg a fejem - de mindjárt kiderítjük.
Letettem a borítékot az asztalra, leültem Maja és Jimin közé a kanapéra, majd felszakítottam a papírdarabot.
- Lássuk csak... - sóhajtottam.
- Ki a feladó? - kérdezte Maja.
- Nos... - fordítottam a borítékon - olvasd le.
- Na nee - hajtotta hátra a fejét unottan. - Ez a vén róka már megint mit akar?
- Úgy tudtam... - csettintettem egyet - Ez a fukar fószer egy borítékban küldött egy-egy meghívót mindenkinek eki jelenleg itt tartózkodik.
- Srácok! Úgy néz ki holnap este kimozdulunk. - fordult hugom a fiúk felé.
- Ezt hogy érted? - nézett ránk Namjoon értetlenül.
- Így. - adtam oda neki egy meghívót. - Ti is kaptatok.
- Juppíí !! - kurjantott Taehyung.
" Tisztelt Hölgyem/ Uram,
Ez úton szeretném Önt, és kedves hozzátartozóját/it meghívni a holnap este merendezésre kerülő Jótékonysági Bálunkra, amely 19:30-kor veszi kezdetét a Magyar-Koreai Nagykövetség Báltermében.
Kérem, alkalomhoz illően jelenjen meg rendezvényünkön.
Az est folyamán meglepetések sorozatával készül intézményünk Igazgatója, és a Követség valamennyi munkatársa.
Weisenhau Tivadar Dávid,
A Magyar-Koreai Nagykövetség Vezető Igazgatója"- olvasta fel a meghívó tartalmát Sejin.
- O-ó... - kaptam a fejemhez hirtelen.
- Mi a baj? - néztek rám valahányan, kerekedő szemekkel.
- Sosem voltam még csak hasonló rendezvényen sem... így azt hiszem érthető, ha azt mondom, nincs olyan ruhám, amit felvehetnék... - motyogtam magam elé a jelenleg tényleg nagy problémát jelentő szituációt.
- Ez komoly? - rökönyödött meg Seokjin, mire én egy hatalmasat bólintottam.
- Azt hiszem, már rájöttetek, hogy nem vagyok az a tipikus nőnek nevezhető egyén...
- Igen, ez feltűnt - bólintott Yoongi.
- Gond egy szál se! - pattant fel mellőlem Maja vigyorogva. - Elmegyünk, és veszünk neked egy olyan ruhát, amilyenről még csak álmodni sem mertél!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHEUFFEUR SEASON 2 (Kpop FF) -BEFEJEZETT
Hayran Kurgu"Cheuffeur" Season 2 10 Days K-Writer Challenge - 10 napos K-Író Kihívás A 10 napos K-Writer Kihívás egy új kihívás a K-Pop és a K-Writerek körében. A feladat 10 napon keresztül írni és posztolni egy rövid történetet, amelynek egy (vagy több) sze...