Când m-am trezit m-am simțit ciudat,ştiu că m-am dus iar în lumea viselor,dar nu îmi amintesc ce s-a întâmplat acolo... Totul era ciudat şi încercam să îmi aduc aminte.
Cu o seară înainte ştiu că am văzut o fată ce simțeam că e şi ea înger, dar nu eram sigură aşa că am căutat informații despre ea in rai. Am aflat că e un înger decăzut ce a fost renegat fiindcă are aripile rupte,trăind în întuneric...Având de ales între întuneric sau lumina..Nici îngerii întunecați nu o vor aşa că cel mai probabil trăieşte pe Terra fără să îşi aducă aminte ceva din Lumea de Dincolo şi e obligată să trăiască iar şi iar şi iar .. Asta sună destul de trist.. E trist că atunci când ai un astfel de "handicap" să fi renegat. E un sentiment ciudat,simți că nu eşti bine venit nicăieri, toți râd de tine ,te simți dată la o parte şi simti că nu faci parte din nimic şi ce e cel mai rău e că nu poți fi de folos pe Lumea de Dincolo..
Odată cu trecerea timpului începeam să îmi aduc aminte ce s-a întâmplat cât am fost în Lumea de Dincolo.. Ştiu că vorbeam prin mesaje cu o persoană de pe Terra şi deodată pierd controlul asupra corpului... simțeam cum cineva şi-a pus conștiința în trupul meu şi avea control total,iar eu nu puteam să fac nimic..Eu doar am văzut ce au vorbit ,dar acum nu îmi mai amintesc exact .. totul e în ceață .. În acele momente mă simțeam neajutorată,lipsită de putere şi control..ba chiar aveam senzația că sunt posedată..
Ceea ce mi s-a întâmplat are mai multe explicații, dar nu ştiu care e cea corectă.. Poate fi o viziune din viitorul apropiat,doar că nu părea tocmai a fi o viziune... Sau poate fi un "mesaj" de avertizare .. Mesaj de avertizare că se va întâmpla ce? Nu îmi amintesc exact ce am vorbit ca să ştiu despre ce avertizare este vorba.. Trebuie să am grijă şi să îmi dau seama ce scria in acele mesaje..
Vi s-a întâmplat vreodată să vă îndrăgostiți de o persoană,dar să nu fie de unde sunteți voi şi să vă despartă distanța? E un sentiment ce te copleșește fiindcă tu iubeşti persoana respectivă din toată inima,dar nu o poți vedea,nu o poți îmbrățișa, săruta,simți aproape de tine ..şi suferi...sunt nopți în care te gândeşti la acea persoană şi vrei să fie lângă tine dar nu poate ...şi începi să plângi.. curg lacrimile pe obrazul tău fin uitându-te la pozele acelei persoane.. Acela e adevăratul sentiment al iubirii .. Am avut destule relații la distanța şi am suferit destul ..
Dar am avut şi o iubire epică ce m-a consumat total.. Este de unde sunt şi eu şi ne vedeam de 2-3 ori pe săptămână, dar pot spune că l-am iubit cu toată ființa mea..Acele mesaje siropoase de noapte bună şi de bună dimineața nu le voi putea uita.. Şi fluturii pe care îi simțeam in stomac când eram in preajma lui.. Am plâns împreună când ne povesteam lucruri triste din trecut şi ne ştergeam lacrimile reciproc.. Iubirea față de el m-a consumat total.. După despărțire m-a făcut să fiu o cu totul şi cu totul altă persoană.. Am început să beau,să nu mai pot iubi oricât aş vrea .. Am început să adopt un comportament de fuck girl .. Băiatul acela a fost şi va rămâne prima mea iubire adevărată. Nu ii pot uita zâmbetul de copilaş ,cum mă privea,cât de frumos se comporta cu mine şi toate momentele petrecute împreună.. şi când s-a despărțit de mine parcă o parte din mine a dispărut..acea parte din mine era el.. tot ce era bun la mine era datorită lui şi acum a dispărut tot lăsând un mare gol ce nu cred că va putea să mai fie vreodată astupat..
Uneori mă simt în plus în locurile în care odata eram totul...şi apare singurătatea şi nevoia de a avea mereu pe cineva alături cu care să vorbeşti,să îi spui tot ce simți şi să te înțeleagă...Să îți fie alături indiferent de câte prostii faci.. Am ajuns la concluzia că iubirea ne omoară,cel puțin pe mine ..
Vă întrebați de ce am ajuns un înger decăzut? Păi din cauză că sunt jumătate înger şi jumătate hiradon am fost pusă să aleg ce vreau sa fiu ,iar eu nu am putut alege pentru că nu am putut renunța la nici una din jumătățile mele.. Aşa că am fost trimisă pe Terra până aleg de partea cui vreau să fiu ..
CITEȘTI
Jurnalul Unui Inger Decazut
Teen FictionBună.Numele meu este Jafaria,am 16 ani şi sunt elevă într-un liceu plin cu persoane arogante şi pline de ele. Viața mea?Viața mea e una cât se poate de palpitantă,trăiesc în 2 lumi diferite şi asta e ceva uimitor. Când mă plictisesc de Terra îmi cau...