Ziua 7

17 7 1
                                    

    Jafaria povestește

      Mya gravidă? Dar e imposibil, cu cine ar putea să fie şi de ce nu a spus nimic nimănui? Sunt cea mai bună prietenă a ei, negreșit mi-ar fi spus, dar mai bine mă duc personal la ea si vorbesc!

În salonul Miei

        Jafaria: Buna Mya, cum te simți?  spun eu gînditoare

        Mya: Se putea şi mai bine, tu ce faci?spune pe un ton cald
      
        Jafaria: Mai sunt 3 zile până la Balul Sângeriu, eşti pregătită?

         Mya: Întrebarea  bună este "Tu eşti pregătită?" pentru că vei avea o vrajă foarte grea de făcut şi vei avea nevoie de foarte multă putere şi este foarte periculos. Trebuie să ai mare grijă. 

       Jafaria: Mya, nu îți face griji pentru mine, eu voi fi bine, tu ai grijă cu sarcina.

       Mya: SARCINĂ? Ce sarcină?  răspunde ea confuză

      Jafaria: Eşti gravidă fraiero, nu ştiai?

       Mya: CE SUNT? NU CRED.. NU E POSIBIL AŞA CEVA!

       Jafaria: Cum să nu ştii că eşti gravidă?!

     Dar nu apuc să continui că sunt întreruptă de un apel primit de la Amia

       Jafaria: Alo? Amia?
    
        Ami: Jafi, hai repede în Lumea Viselor!!

       Jafaria: Ajung imediat.

ÎN LUMEA VISELOR

       Jafaria: Ce s-a întâmplat de m-ai chemat aşa urgent?
    
      Amia: Trebuie să ne antrenam mai mult! Luna Plină e în seara Balului Sângeriu, peste 3 zile. Te simți pregătită?

      Jafaria: Da!

      Amia: Bun, atunci începem antrenamentul!

       Antrenamentul a început şi nu a fost unul deloc uşor. Am fost supusă multor torturi pentru a îmi antrena abilitățile şi a îmi perfecționa tehnica de luptă, dar în cele din urmă  am reușit să devin mai puternică.

       Amia: Jafaria, drept recompensă pentru o zi aşa de grea, ce ai zice dacă am merge la un bal?

      Jafaria: Sună super!!

       Amia: Atunci ne vedem la ora 20:00 la conacul meu!

      M-am întors pe Terra şi m-am dus acasă să mă pregătesc de bal. Trebuia să îmi caut o rochie, să ma machiez, să mă coafez, dar e abia 17:00, mai am 3 ore la dispoziție. Preț de câteva clipe mă aşez în pat, dar mă fură somnul şi incep să visez.. Acelaşi vis, aceiaşi încăpere neagră lipsită de un strop de lumină, aceiaşi viziune cu baiatul misterios ce distruge Terra, dar nimic nu se leagă. Deodată visez că sunt la bal, sunt o mulțime de oameni, dar doar energia unuia mă atrage, îl simt, îi simt energia. Cine e? De ce mă simt aşa atrasa de acea energie? Toate visele mele sunt întrerupte de o bubuitură. Mă trezesc să aflu ce s-a întâmplat şi nu văd nimic.. Asta e ciudat.. Mă uit la ceas şi e 18:30, mai am o oră jumatate până la bal, trebuie să mă grăbesc, nu mai am timp să stau să casc ochii la orice vis.

       După 15 min aud cum îmi sună telefonul, era un număr privat. Raspund.

       Anonim: Jafaria draga mea, azi e ziua cea mare! Ai grijă de tine! şi închide. 

Cine era? De ce e o zi asa mare? De ce să am grijă?  De ce vocea îmi sună familiară? 

     Întâi visele, acum apelul, hmmm... Ceva se petrece, dar nu am timp să stau să aflu ce. Mă pregătesc de bal şi plec spre conac.

În fața conacului

        Jafaria: Am ajuns!
      
        Amia: Era şi timpul, acum hai să plecăm că vom întârzia!.

     Limuzina ne aştepta la 5m de porțile conacului, ne-am urcat şi am plecat. În mai puțin de 20 de minute am şi ajuns în fața palatului. Un covor roşu-săngeriu era aşternut la intrare, lămpii din metru in metru pentru a lumina şi ghirlange ce atârnau, era un peisaj mirific. Intru în încăperea balului care şi ea arată incredibil. Totul părea a fi rupt din basmele de copii mici cu finaluri fericite. Ne aşezăm la masa rezervată de Amia şi vine un ospătar la noi ca să ne întrebe dacă dorim ceva. Eu am cerut un suc natural şi Amia la fel .

         Căzusem pe gânduri, mă gândeam la acele vise, la acel apel, la sarcina Miei, la Balul Sângeriu, la tot... Eram într-o transă totală, nu mă puteam gândi la altceva. Deodată îmi revin şi văd ca Amia nu mai este lângă mine, mă uit după ea şi când mă uit iar la masa era un tip pe locul ei. Îi recunosc aura şi energia. E tipul misterios din vis.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 29, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Jurnalul Unui Inger DecazutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum