Totul în jurul meu e negru,un negru pătrunzător din care nu mai poți ieşi.. Unde sunt? Ce fac? Nu văd nimic şi nu am idee cum să ies de aici... Deodată aud o voce ce mă strigă.. Încerc să mă îndrept către ea crezând că mă poate ajuta să scap de aici,dar nu văd nimic şi parcă mă învârt fară să ajung undeva.. Încerc să strig după ajutor,dar nu pot vorbi..Ceva nu mă lasă să vorbesc.. Sunt izolată şi abandonată într-un abis ce ştiu că nu se va sfârși.. Mă aşez într-un colț şi aştept să văd ce se va intampla..
Aveam o viziune..în timp ce eram in acel loc întunecat vedeam ce se petrece pe Terra .. Era foc peste tot.. Ceva groaznic se petrecea şi eu nu puteam să fac nimic.. Am vazut cum oamenii mor..Am vazut umbra persoanei răspunzătoare de dezastrul de pe Terra ..Era figura unui bărbat,dar nu i se vedeau trăsăturile fizice..Simțeam cât de mult rău produce pe Terra şi mi se schimba culoarea aripilor,îmi cădeau penele..Ceva se petrecea cu mine..
Aripile mele dispăreau şi eu rămâneam fără aer..mă sufocam..........................................................
"Unde sunt?Ce s-a întâmplat cu mine? Cum am ajuns înapoi pe Terra? Aripile mele sunt întregi...Cine era acel tip? ..." Toate aceste întrebări mă răscoleau când m-am trezit în patul meu şi totul era de parcă nu s-ar fi întâmplat nimic..
Mă duc în Lumea de Dincolo la bibliotecă şi încep să mă documentez crezând că pot afla ce se petrece.
După 5 ore de căutat în zadar m-am gândit să încerc să invoc o vrăjitoare ca să mă ajute.Cea mai bună vrăjitoare care m-ar putea ajuta în această situație este Odette,cea mai puternică dintre toate ce practică magie neagră;dar pe cât de puternică e,pe atât de periculoasa e .. Trebuie să am grijă când vorbesc cu ea,dar ca să o invoc am nevoie de foarte multă putere magică ceea ce eu nu dețin,dar m-aş putea duce într-un loc cu foarte multă încărcătură magică şi să o canalizez in favoarea mea. Am căutat un astfel de loc in cărțile bibliotecii.Locul nu era unul tocmai sigur pentru un înger decăzut ca mine..Locul era în mijlocul Iadului,fix în locul in care a murit Diavolul şi i-a predat Iadul fiului său Lucifer,dar locul acela era foarte bine păzit de vânători şi demonilor le este frică să se apropie de acel loc..
Ştiam că e o misiune periculoasă aşa că aveam nevoie de persoane curajoase ce mă pot ajuta..M-am dus la conacul Amiei,undeva in mijlocul pădurii,înconjurat de copacii,ascuns cu o vrajă de invizibilitate şi plin de arme contra vânătorilor..Amia se pregătea pentru Balul Sângeriu. Balul Sângeriu are loc o data la 100 de ani când Luna Plină se uneşte cu Soarele şi devine roşie..În noaptea balului puterile noastre sunt foarte puternice,dar asta durează doar o oră jumătate,după,totul revine la normal. Balul Sângeriu este peste o săptămână,dar Amia şi-a făcut timp ca să mă asculte şi să încercăm să gasim o soluție.
Trrrr-trrr-trrrr*Se aude soneria conacului*
Era Mya,foarte speriată şi îngrijorată..
CITEȘTI
Jurnalul Unui Inger Decazut
Teen FictionBună.Numele meu este Jafaria,am 16 ani şi sunt elevă într-un liceu plin cu persoane arogante şi pline de ele. Viața mea?Viața mea e una cât se poate de palpitantă,trăiesc în 2 lumi diferite şi asta e ceva uimitor. Când mă plictisesc de Terra îmi cau...