Mya se uită stânga,dreapta,se asigură că nu e urmărită de nimeni şi intră în grabă în conac..Se aşează la masă şi se uită la noi de parcă nu s-ar fi întâmplat nimic..
Mya povestește.
Amia este o persoană impulsivă şi dacă aude ce mi se întâmplă va ieşi cu vărsare de sange ceea ce nu îmi doresc,iar Jafaria nu e suficient de puternică să se lupte în halul ăsta pentru mine.. Nu e aşa grav.. Nu o să le spun nimic,mă descurc
Amia povestește
O simt ciudat pe Mya..parcă ar bate 2 inimi in ea,dar e imposibil..nu e posibil să se întâmple aşa ceva..Totul e ciudat..Jafaria are probleme mult mai grave şi ar trebui să mă concentrez asupra ei .. Mya în schimb,nu ştiu ce are
Jafaria povestește
Ne uităm ciudat una la alta, dar nu ne spunem nimic..E o tăcere abundentă ce a cuprins încăperea şi nu ştiu cum să o sparg,ce să zic, ce să fac.. Ceva grav se va întâmpla pe Terra şi eu nici acum nu ştiu, iar fetele se pare că au probleme mai mari decât ale mele
Liniștea este spartă de Azazel, fiul Amiei şi al lui Lucifer ce vine să ne spună ca simte vânătorii şi să plecam după arme. În timp ce stăteam de pază împotriva vânătorilor i-am povestit si Miei despre acea "viziune" şi despre misiunea mea,iar ea s-a oferit bucuroasă să ne ajute. Amia a fost şi ea de acord,dar a zis că în acel loc este mult prea multă putere iar eu dacă nu ştiu să o folosesc corect pot sa mor,ceea ce înseamnă că trebuia să mă apuc să studiez magia..Fiind un înger nu am făcut magie vreodată..Acum,să încep de la 0 e o adevărată provocare.. Amia a început să îmi spună bazele magiei,cine a inventat-o,istoria sa şi cum se folosește..A fost o adevărată bătaie de cap,iar când am vrut să încerc prima mea vrajă am fost întreruptă de un apel de la Flori.. Mi-a spus să vin repede la liceu că încep orele.. Uitasem şi cât e ceasul..În Lumea de Dincolo timpul se scurge altfel decât pe Terra. M-am întors,mi-am făcut baie repede,m-am schimbat şi am plecat spre liceu .. Acolo,Flori îmi spusese că o doare capul şi mi-am adus aminte de vraja de vindecare spusă de Amia aşa că am încercat-o pe Flori.. Durerea îi trecuse temporar,dar ea uitase să menționeze că e din cauza menstruației..După un timp am încercat să îi dau o durere de cap.. I-am pus mâna pe cap şi i-am dat durere,dar nu s-a întâmplat imediat..
După 15 min îmi spune că de când i-am pus mâna in cap o doare aşa că a încercat şi ea,eu ştiind că nu va reuşi pentru că e om . Dar...totul a fost ciudat.... A reușit să îmi dea şi ea durere de cap şi una uriaşă,iar când am întrebat-o la ce s-a gândit când mi-a pus mâna a zis că s-a gândit la faptul că vrea să mor în chinuri.. Norocul meu a fost că puterile noastre pe Terra sunt limitate şi nu a reușit să mă omoare,dar tot este ciudat că ea are puteri...M-am dus în Lumea de Dincolo şi le-am povestit asta Amiei şi soțului ei,Helion.. Ei au spus că e posibil să fie hiradon şi să o pun la încercare.. Asta am şi făcut,dar deodată am simțit prezența vânătorilor iar când am întrebat-o pe Flori dacă se simte ciudat a zis că nu .. Atunci mi-am dat seama că e un vânător.. Un vânător renegat ce nu îşi aduce aminte de trecut,este exilat pe Terra,simte hiradoni chit că nu ştie ce sunt şi le face rău fără să îşi dea seama sau chiar intenționat.. Este colega mea de liceu,de banca,prietena mea şi în același timp e şi o persoană ce mă vrea moartă..
Cum se poate aşa ceva?? Dacă află ce este mă va omorî... Trebuie să fac ceva să o opresc..Este foarte puternica..
Helion m-a ajutat să fac un sigiliu cu care să îi sigilez puterile.. Acum le are foarte slabe şi nu îmi poate face rău.. Jumătate din puterile ei le-am luat eu o data ce a atins sigiliul.. Era prea periculos să îi spun ce e şi să risc să mă omoare..
CITEȘTI
Jurnalul Unui Inger Decazut
Teen FictionBună.Numele meu este Jafaria,am 16 ani şi sunt elevă într-un liceu plin cu persoane arogante şi pline de ele. Viața mea?Viața mea e una cât se poate de palpitantă,trăiesc în 2 lumi diferite şi asta e ceva uimitor. Când mă plictisesc de Terra îmi cau...