Toată încăperea este neagră,un negru atât de sumbru încât nu poți să mai vezi nimic.. Deodată simt că se apropie cineva de mine,dar fără să îl văd şi cu vocea tremurândă îmi spune "Erai gata să mori idioato dacă nu te opream" . Cine e? De ce m-a oprit? Îl simțeam..puteam să jur că e cel din viziune ce distrugea Terra,dar de ce să mă apere? Mă descurcam,îmi ieşea vraja.. Nu apuc să îmi pun prea multe întrebări că mă trezesc lângă Amia care se pare că era bucuroasă că m-am trezit.
Amia: Doamne,Jafaria,cât mă bucur că te-ai trezit!! M-am îngrijorat când te-am găsit leşinată în pădure și plină de sânge...Jafaria: Ummm....ce s-a întâmplat??*spun eu confuză*
Amia: În timp ce făceai vraja ceva sau cineva te-a atacat,ți-a dat una în cap şi ai leșinat.. *spune ea plângând*
Jafaria: Şi cam cât timp am fost "leşinată"?
Amia: 3 zile...
Rămân uimită şi stau pe gânduri încercând să îmi dau seama ce s-a petrecut..
Jafaria: Îmi aduc aminte că am auzit o voce ce mi-a spus că era sa mor..Vocea semăna cu a tipului ce încerca să distrugă Terra..Amia: Iar tipul misterios?*spune ea chicotind*
Jafaria: Amiaaa...Nu e amuzant... Trebuie să îl opresc şi să aflu de ce face asta..
Amia: Bine bine..ne vom ocupa şi de asta,dar acum odihnește-te.. E un miracol că ai supraviețuit şi nu risc să te pierd.. Iadul are nevoie de tine...
Jafaria: Bine.. *spun şi pun capul pe pernă încercând să adorm*
Somnul nu mă ia şi mă tot gândesc la acel tip misterios... Cine ştie cine e şi ce pune la cale.. Trebuie să am grijă. M-am trezit brusc şi mi-am adus aminte ca Mya era la spital,iar acum are loc petrecerea lui Flori... M-am îmbrăcat repede şi am fugit pe Terra.. Era ora 1:00 .. Am întârziat o ora,iar la Mya nu mă puteam duce acum fiindcă ar fi prea târziu.. Mă duc la petrecerea Florentinei. Tot drumul m-am gândit ce scuză să bag că am întârziat o ora..
La petrecere
Flori: Jafariaaaa,este ora 1:30 ... La cât ți-am zis să fi aici?
Jafaria: La 00:00 ,ştiu,ştiu,dar am avut o problema ... Mi-am agățat rochia când am ieşit şi am fost nevoită să mă întorc şi să îmi iau alta..Îmi pare super rău..
Flori: Mhm...hai bine...te iert *zice ea zâmbind şi arătându-mi subtil unde să îi las cadoul*
Mă aşez la o masă şi aştept să treacă timpul care se pare că nu ținea deloc cu mine azi..La masa mea vine un tip din ultimul an de liceu şi se aşează lângă mine făcându-şi o scurtă descriere despre el,dar eu ignorând-ul şi gândindu-mă la vrajă şi la ce nu a mers bine... Tipul mă plictisea grav aşa că m-am dus să îmi iau un pahar de Votka ca să încep să mă distrez şi eu ..Am început să dansez si toți mi s-au alaturat.. Era prea plictisitor până să fac eu atmosfera,toți stăteau la masă şi abia de socializau. Am mers la DJ şi i-am spus sa bage cea mai potrivită melodie pe care se pot distra nişte liceeni jumatate beți şi asta a şi făcut. Până dimineață la ora 7:00 am dansat şi ne-am distrat..La un moment dat nu mai puteam,transpiraserăm mai rău ca cineva care se duce la sală şi trage de haltere 3 ore non-stop..Am căzut frânta de oboseală la 7:30 şi m-am trezit la 12:00 ca să mă duc la Mya la spital.
Când ajung acolo încă o văd în perfuzii,văd o asistentă ieșind din camera ei şi o opresc.
Jafaria: Buna ziua,mă scuzați, îmi puteți spune ce s-a întamplat cu Mya de este încă în perfuzii?
Asistenta: Mă scuzați,dumneavoastră cine sunteți?
Jafaria: O foarte buna cunoștiință cu ea . *spun eu mândră*Asistenta: Pacienta Mya este gravidă şi este foarte slăbită..Va rămâne sub supraveghere până îşi revine complet.
CITEȘTI
Jurnalul Unui Inger Decazut
أدب المراهقينBună.Numele meu este Jafaria,am 16 ani şi sunt elevă într-un liceu plin cu persoane arogante şi pline de ele. Viața mea?Viața mea e una cât se poate de palpitantă,trăiesc în 2 lumi diferite şi asta e ceva uimitor. Când mă plictisesc de Terra îmi cau...