Rozdýchávala ses, stále jsi na něm ležela, nohy roztažené a víčka zavřená.
„To bylo... ach... tak dokonalé!" Vyslovila ses zadýchaně.
Opatrně jsi své nohy vymotala ze zaklínění.
Pomalu jsi mu z klína sjela na podlahu, šaty sis stáhla přes obšťastněný klín a poklekla před něj.
Byl tak vzrušený.
Obočí se ti zkřivilo, v uších si zaslechla větu, kterou ti před chvílí řekl; „Jsi tak úzká." A seč byla ta věta tak proklatě vzrušující, stvrzovala krutou realitu, že i kdybys stokrát chtěla, nikdy bys ho nedokázala uspokojit, tak jak si zasloužil. Tak jak to dělají jiné páry. Nikdy se s ním nebudeš moci doopravdy milovat.
Smutně jsi mu pohlédla do klína a potom do očí. „Bolí tě to?"
„JEN TROCHU." Přiznal upřímně.
„Odčaruj si kouzlem oblečení..." Poručila jsi tiše. Chvíli ti jen zvědavě hleděl do očí, potom se před tebou ocitl zcela nahý.
Sundala sis ze sebe pletené šaty a odhodilas je směrem k televizi.
Modráskovo zrak sklouzl na tvůj hrudník.
„Polož se na záda." Poslechl tě.
Na vteřinku jsi zamyšlením stočila hlavu na stranu, potom ses natáhla pro své šaty, složila je, posadila ses na Modráskovo břicho, jednou rukou mu podepřela hlavu a druhou jsi mu pod zátylek strčila onen pletený kus.
Pozoroval tě s neuvěřitelnou něhou v očích, ani jako malému klukovi nikdo nikdy nepodepřel hlavu, aby mu pod ní mohl zastrčit měkký kus, který by mu zaručil větší pohodlí. Jeho srdce se rozbušilo, láska k tobě mu protékala zmrzlými žilami.
Usmála ses na něj hřejivým úsměvem a pohladila ho prstem po rtech.
Potom ses svým obličejem sklonila k tomu jeho a zlehounka ho políbila.
Polibek jsi vedla až k okraji jeho brady, jazykem jsi mu přejela přes krk až k hrudi, slastně zakňučel a ty ses svým klínem přesunula nad jeho mužství.
Začala jsi přes jeho modrý úd přejíždět svým ženstvím, vypomáhala sis rukama.
Tak moc se mu to líbilo, zvrátil hlavu do tvých šatů, ze kterých šla vůně tvého božského těla. Své dlaně položil na tvá stehna, příjemně to ochlazovalo tvé rozpálené tělo.
Brzy mu tělo zchvátila křeč z vyvrcholení. Ucítila jsi na sobě ledovou tekutinu.