#6

Dupa un zbor de vreo ora...am aterizat pe pista aeroportului din L.A. Am coborât din avion si am fost intampinate de o gasca de angajati ai tatalui meu care ne-au luat bagajele si le-au transportat la hotelul nostru. Eu si Sarah am plecat spre hotel cu masina mea. Intr-un final am ajuns la hotel. Era cel mai frumos hotel pe care l-am vazut in viata mea. Cred ca avea 50 de etaje. In fine, intram in hotel si ajungem la receptie.
B: Bună ziua, doamnă! Sunt din Miami si am un penthouse pe numele Rebeka Smith!
Recepționista: Bună ziua! Da, stati sa verific!........Da, am gasit! Etajul 32! Uitati cheile!
S&B: Multumim frumos! spunem noi si urcam in lift.
Dupa vreo 2 minute ajungem la etajul indicat de receptionista. Se deschide liftul si vedem in fata noastra un living cat un intreg apartament care in loc de peretele care dadea afara avea un geam imens. Puteam vedea tot orasul. Era de vis. In mijlocul acestuia era o canapea alba de piele, o masuta de cafea, iar pe peretele dinspre camera alaturata era un ecran urias, ca cel de la cinema. In stanga era o alta usa care dadea spre bucatarie...careia apropo nu ii inteleg rostul deoarece hotelul are propiul restaurant. In dreapta mai era o usa care dadea spre o ,,baie" care nu arata a baie, mai degraba a SPA. Langa lift era o scara eleganta, avea o balustrada superba. Urcam scarile si deacoperim 4 usi. Erau 3 dormitoare si o baie. Fiecare ne-am ales cate un dormitor. Al meu arata asa:

Acesta este al lui Sarah:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si aceasta este camera de oaspeti:

Fată de bani gata!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum