1

10.7K 540 42
                                    

Zawgyi


# Tae Hyung

အားလံုးပဲ မဂၤလာပါဗ်.....

ကြၽန္ေတာ့္နာမည္က Kim Tae Hyung....

အသက္က ႏွစ္ဆယ္ငါးႏွစ္.....႐ုပ္ရည္က ေရလည္လန္းၿပီး မင္းသား႐ႈံးတယ္......ကိုယ္ပိုင္ စီးပြားေရးလုပ္ေနၿပီး ေအာင္ျမင္ေနတဲ့ လူငယ္လုပ္ငန္း႐ွင္ တစ္ေယာက္ေပါ့ဗ်ာ.....

ကြၽန္ေတာ့္မိဘေတြကေတာ့ မ႐ွိေတာ့ဘူးဗ်......ကား accident ေၾကာင့္ လြန္ခဲ့တဲ့ ႐ွစ္ႏွစ္က ဆံုးသြားၾကတယ္....

ဦးေလး တစ္ေယာက္ေတာ့႐ွိတယ္....သူ႔နာမည္က Kim Seok Jin တဲ့.....ကြၽန္ေတာ့ဦးေလးဆိုေတာ့ ကြၽန္ေတာ့ထက္မသာေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ့ေလာက္နီးနီးေတာ့ ပံုလာတယ္ဗ်.....

ေနာက္တစ္ခုက ကြၽန္ေတာ္က အခုထိ Single ပဲဗ်.....ေဆာ္လန္းလန္းေလးေတြ ဆိုရင္ ကြၽန္ေတာ့ဘက္ကခူးစရာမလိုဘဲ သူတို႔ဘက္က ၫြတ္ခ်င္ေနၾကတာဗ်...

ဒါေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ္အခုအခ်ိန္ထိ ဘာလို႔ Single ျဖစ္ေနေသတာလဲ.....အဲ့ဒါက စဥ္းစား စရာပဲေလ....

ကြၽန္ေတာ့လို ဥစၥာေပါ႐ုပ္ေခ်ာ မိန္းကေလးတိုင္းရဲ႕ စိတ္ကူးယဥ္စရာ ခပ္ေခ်ာေခ်ာေကာင္က ဘာလို႔အခုထိ Single ျဖစ္ေနရတာလဲ.....

ခင္ဗ်ားတို႔ အားလံုးလဲ အေျဖ႐ွာေနၾကတယ္ မဟုတ္လား.....

အဓိက အေၾကာင္းအရင္းက ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ တစ္အူထံုဆင္း တစ္ဖင္ထဲထြက္တဲ့ ကြၽန္ေတာ့ညီေၾကာင့္ေပါ့ဗ်ာ.....

သူ႔က ကြၽန္ေတာ္ လူ႔ေလာကကို ေရာက္ၿပီး ေလးႏွစ္နဲ႔ ႐ွစ္လအၾကာမွာ ကြၽန္ေတာ့ ေမြးသမိခင္ Jun Ji Hyun က ေမြးဖြားခဲ့တဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ညီ အရင္းေခါက္ေခါက္ေပါ့ဗ်ာ.....

အခုထိ ကေလး႐ုပ္မေပ်ာက္ေသးဘဲ လူေကာင္ခပ္ေသးေသးဆိုေပမယ့္ ရန္ျဖစ္တိုင္း သူအျမဲႏိုင္ေနၾကဗ်......

ရန္ျဖစ္တိုင္ သူ႔ႏိုင္ကြက္က ေမြးရာပါ ေ႐ွ႕သြားႀကီးႀကီးႏွစ္ေခ်ာင္းဗ်......

သူ႔ေ႐ွ႕သြားေတြနဲ႔ အကိုက္ခံရရင္ေတာ့ အဲ့ပြဲမွာ ကြၽန္ေတာ္႐ႈံးၿပီပဲ......

သူနဲ႔ ရန္ျဖစ္လို႔ ကြၽန္ေတာ္ ႐ႈံးတိုင္း ကြၽန္ေတာ့္ ေမြးသမိခင္ကို ကြၽန္ေတာ္အျပစ္တင္မိတယ္.....

Two BrothersWhere stories live. Discover now