Jsem ráda že jsem neskočila. Bylo to v jako nějakém filmu, můj hrdina mě zachránil. Říkám si, stačilo aby Adam přiběhl o minutu později a našel by mě mrtvou ve vodě s tělem rozmrdaným o kameny.Byla to náhoda.Musela jsem se vrátit zpět do domova. Naštěstí po tom co jsem udělala scénu že tam nebudu v nějakým barbínovskym pokoji jsem dostala pokoj který se podobal tomu na internátu.Mříže v oknech tvrdé postele se starodávnym povlečením,holé zdi, málo světla...bylo to skoro to samé až na to že tu nebyl cítit kouř a nebyla jsem tu sama.Na posteli seděla zvláštní holka, která mě probodávala pohledem. Ani nevím čím byla zvláštní, vlastně vypadala úplně normálně. Ale něco na ní bylo jiného.Zvedla se z postele s podala mi ruku se slovy ,,Ahoj, já jsem Mellanie" .Chtěla jsem jí rukou potřást ale rychle ucukla ,,Uplavala" vyprskla a začala se smát jak postiženej lachtan. V tu chvíli jsem si uvědomila že je to moje spřízněná duše.
,,Budu ti říkat Mell...nebo taky lachtan jak chceš" začala jsem se smát jako ona
Po chvilce jsem si sedla na druhou postel, která byla volná.
,,Jsem Emilly mimochodem" usmála jsem se a podala jí přes uličku mezi postelemi ruku.Usmála se a natáhla se po mojí ruce.
,,Uplavala" ucukla jsem rukou jako ona před chvílí a obě sme se rozesmály.
,,Líbíš se mi" kývla na mě
,,Ty mě taky" pousmála jsem se ,,pomůžeš mi vybalit?" Dodala jsem
,,Jasně" vrhla se po mém kufru
Během vybalování jsme si povídali. Teda spíš já jí vyprávěla. O Philiphovi, o Adamovi,o internátu i o tom jak sem chtěla zkočit z mostu.Prostě o všem, za hodinu o mě věděla úplně všechno. Nikdy jsem se moc nesvěřovala ale ona byla jiná.
Druhý den mě provedla po škole a všechno mi vysvětlila.Vysvětlila mi že všichni učitelé jsou bez rozdílu strašní kreténi, což je jako na internátu.Tahle škola byla ale jiná než intr.Lidi se na vás koukali jinak,tak...přátelsky. Nesrážejí mě na zem a neuráží.Líbí se mi tu.Mají tu obrovskou halu a venkovní sportoviště. Na pohled je to jako ta škola z filmů a ten druhý to tak doopravdy je.Myslím že tohle bude můj nový začátek....Mellanie Parkerová
Guyssss takže pokračování je tu
Líbí? Hvězdičku a názor do komentářů❤️☀️
Sdílejte a čtěte další mé knihy
s pozdravem Vaše Smallgirl✨
ČTEŠ
Trochu jiná (love) story 2✔️
Teen Fiction❗️Pokračování mé knihy ,,Trochu jiná (love) story"❗️ Emilly s Adamem mají spolu krásný život.Emilly se vrátila do dětského domova a začala chodit na normální školu zatím co Adam chodí pořád na internát.Emilly si najde kamarádu která se stane její ne...