6

87 5 2
                                    

// ^^^ Kalastushattu ;)) ^^^ //

» Elinan nk «

Kävelen tyhjää valkoista käytävää edestakaisin. Katselen välillä pienestä ikkunasta huoneeseen jossa Yoongi makaa vieläkin tajuttomana, kolmatta päivää. Lääkärin mukaan hänen vasen käsi on murtunut kahdesta kohdasta, hänen vasen jalkansakin on murtunut mutta vain yhdestä kohdasta ja hänellä on aika paha aivotärähdys. Hänen naamansa on turvonnut täysin ja hänen selässään on punaisia jälkiä.
Mutta en vieläkään tiedä miksi hän on ollut niin kauan tajuttomana. Mietin asioita mitä kauheita Aleksi teki Yoongille mutta ajatukseni keskeyttää lääkäri:
>Voit mennä katsomaan Yoongia, hän on jo paremmassa kunnossa.
Ryntään melkein heti huoneeseen ja menen istumaan Yoongin sängylle hänen viereensä. Katson hänen suljettuja silmiä. Kyynel vieri poskeani pitkin. Pidin hänen kädestään kiinni ja suljin hetkeksi silmäni. Kun avasin ne yhtäkkiä huomasin kuinka Yoongi yrittikin jo avata silmiään. Hän liikutti oikean käden sormia muttei vasemman koska se varmasti sattui. Hän avasi silmänsä ja hän hymyili minulle (<3). 
>E-elina, mitä mul tapahtu?
Yoongi kysyy hiljaa ja varovasti.
>Ei sun just nyt sitä tarvii tietää.
sanoin hymyillen ja halasin Yoongia hellästi.
Lääkäri tuli huoneen ovelle ja tuli hymyillen luoksemme.
>Näköjään Yoongi onkin jo paljon paremmassa kunnossa, pääset varmasi jo huomenna lähtemään kotiin.
Lääkäri sanoi nopeasti ja lähtikin jo aika nopeasti.

~seuraavana päivänä~

» kertojan nk «

Yoongi ja Elina oli aulassa lähtemässä ja Elina työnsi Yoongia pyörätuolissa, sillä hän ei voisi kävellä kepeillä murtuneen kätensä vuoksi. He tilasivat taksin ja se tulikin noin 20 minuutissa. He työnsivät Yoongin taakse (se taksi oli sellane iso) ja Elina meni myös taksiin istumaan pyörätuolipaikan viereiseen penkkiin. Taksi vei heidät Yoongin luokse ja Yoongin luona he söivät katkarapuja, Yoongin lemppareita. Sen jälkeen he katsoivat Yoongin lempisarjaa netflixistä.
Kello oli jo 00.08 ja he katsoivat vieläkin sarjaa. Loppujen lopuksi Yoongi oli liian väsynyt joten he menivät nukkumaan. Elina auttoi Yoongin sängylle ja meni itse nukkumaan sohvalle.

// kiitti jos luit, jos tykkäsit lue ihmeessä lisää ja kommentoi mp, kestän kritiikkiäkin :D + sori ku tää oli aika lyhyt :)) //

Elina X Yoongi [Fin]Where stories live. Discover now