7

77 6 1
                                    

» Yoongin nk «

Herään kello 8.38 sängystäni ihanaan sämpylän tuoksuun. Koitan nostaa itseni sängystä mutta unohdan käteni olevan murtunut joten käteni pettää ja karjahdan kivusta. Pitelen kättäni, samalla pyöriessäni edestakaisin sängylläni. Kuulen nopeita juoksyn askelia ja se onkin Elina joka hyökkää huoneseen huolestunyt ilme kasvoillaan.
>Mikä on??!
Hän puhuu kautta huutaa minulle huolissaan ovenraosta.
>Unohin... et mun käsi oli murtunut.. ja koitin nousta ylös.
Sanoin ja yhtäkkiä purskahdin nauruun.
>Mikä.. mikä on niin hauskaa?
>Tajusin vain kuinka avuttomalta mä kuulostan. Kyl mä itekki pärjään, ei sun tarvis huolehtii must. Oot vast 19 eikä sun tarvis olla viel "äiti".
Nauroin ja katsoin Elinaa. Hän näytti loukkaantuneelta ja tajusin heti että sanoin jotain joka satutti hänen tunteitaan.
>Anteeks oikeesti mä-mä oon pahoillani en tajunnu..
koitin sopertaa pahoillani mutta Elina peitti suuni kädelläni.
>Vitsi.. en mä oikeest ollu loukkaantunu.
Elina sanoi ja purskahti nauruun. Katsoin hetken häntä ja purskahdin itsekkin.
Elina auttoi hetken päästä minut keittiöön pyörätuolissani ja pöydän ääressä olikin tuoreita sämpylöitä.
>Paistoin ne tänään, iha vaa sua varte.
Elina sanoi hymyillen ja hymyilin takaisin.
>Haistoin ne heti kun heräsin, se takia yritinkin nousta.
Nauroin ja Elina nauroi myös.
Elina leikkasin minulle sämpylän ja ojensi sen minun lautaselle. Yritin itse voidella yhdellä kädellä mutta Elina auttoi hieman. Maistoin sämpylää ja maku oli taivaallinen.
>No? Onko kummoistakaan?
Hän kysyi uteliaana.
>Tämä ei ole hyvää..
Elina oli hämillään kunnes jarkoin lausettani:
>..Vaan aivan taivaallista, voisin syödä tätä 24/7.
Elina nauroi ja antoi suukon huulilleni. Hän istui vastapäätäni ja teki itselleenkin sämpylän. Söimme rauhassa kunnes sain viestin puhelimeeni. Elina ojensi puhelimeni lipastolta, johon jätin sen eilen. Katsoin viestin lähettäjän: Namjoon.
Namjoon on vanhin ystäväni (ei iältä). Olemme tunteneet siitä asti kun olimme 4-vuotta.
Luin viestin ja siinä luki näin:
Namjoon: Moi, kuulin onnettomuudestasi, miten voit? Ootko okei? Kuulemma tyttöystäväs pelasti ;) Mutta niin ja Seokjin oltais tulos Suomeen lomalle 3 viikoks ja ajattelin et jos voitais nähä tai jotain?

Luin viestin ja kerroin Elinalle Namjoonista ja sitten luin viestin hänelle ääneen.
>Käviskö jos Namjoon ja sen poikaystävä Seokjin tulis vaikka meille käymään joskus?
Kysyin iloisena.
>Tottakai, olisi erittäin mukava nähdä sinunkin ystäviäsi.

Kirjotin viestin Namjoonille:
Millon tuutte lomalle? Elinalle sopisi myös jos haluisitte tulla meille kylään? Ja joo olen ihan kunnossa kiitos Elinan :) <3, käsi ja jalka vaa murtunu ja pieni aivotärähdys. Hyvin ne kuitenki varmasti parantuu. Paitsi et yritin jo tänää nousta ite tällä murtuneella kädellä :D

Lähetin viestin ja jatkoin syömistä, pian kuitenkin Namjoon vastasi:
Tottakai voimme tulla ja olemme Suomessa 3.5 eli ensiviikolla :) Hyvä että voit paremmin ja hyvä , no ainaskaa se ei satu nii paljoo ku unohat koko murtuman jo :D

Naurahdin viestille ja sopisin Namjoonin ja Elinan kanssa päivän jolloin he tulisi käymään.

// Kiitti jos luit ja täs oli vähä pidempi luku :) Jos tykkäsit lue lisää ja kerro mp kommissa, kritiinkin kestän kyllä :D //

Elina X Yoongi [Fin]Where stories live. Discover now