12

49 5 7
                                    

» Yoongin nk «

Istun valkoisessa huoneessa Elinan vieressä pyörätuolissani ja tuijotan hänen valkeita kasvoja. Otan hänen kädestään kiinni ja tunnen kuinka uusi kyynel valuu poskeani pitkin. Alan puhumaan hänelle ääneen enkä välittänyt muista ihmisistä yhtään.

>Elina.. Sinun ansiostasi olen selvinnyt jo näin kauas elämässäni ja kun ensimmäisen kerran tapasin sinut, ajattelin kuinka joku voi satuttaa näin viatonta ihmistä. Kun kaupungilla näin poikaystäväsi, kieltämättä minulle tuli hieman mustasukkaisuutta mutta ajattelin vain että niin kauan kuin sinä olet onnellinen, minä olen onnellinen. Kun silloin Aleksi tappeli minua vastaan ja mursin käteni ja jalkani, autoit minua paljon selviimään ja silloinkin meinasin nousta sängystä sillä murtuneella kädellä, olit salamana paikalla auttamassa..

Naurahdin tuossa kohtaa.

>Toivottavasti olet paljon paremmassa paikassa siellä taivaassa kuin täällä maassa hirveiden ihmisten keskellä, myös minun...

Lopetin puhumiseni ja hymyilin mutta samalla itkin hieman. Pidin kaksin käsin hänen kädestään kunnes tunsin kuinka.. yksi sormi olisi liikkunut?! Havahduin ja irrotin kädestä katsoakseni liikkuiko se ja näin kuinka etusormi liikkui ja se oli vielä se sormi joka oli katkennut (:D). Pyysin lääkäriä katsomaan Elinan pulssin.
>Hänellä on pulssia!
Lääkäri sanoi ja hymyilin täydestä ilosta. 
Kysyin Elinalta:
>Oletko..?
Kunnes Elina yhtäkkiä sanoi:
>Y-yoongi..?
>Niin??
>Mitä on tapahtunut?
Elina kysyi ja avasi silmänsä hitaasti.

En vastannut ja halasin häntä ja sitten vasta sanoin:
>Sinulle tapahtui.. onnettomuus ja kuolit hetkeksi tai sinulla ei ollut pulssia ainakaan. Mutta jonkin ihmeen takia heräsit ja selvisit! (<3)

>Oumaigaad, nyt muistan! Muistan kun olin valkosessa talossa ja minua.. kidutettiin. Minua lyötiin ja potkittiin naamaan, käsiin, mahaan ja jalkoihin. Sormeani... sahattiin aika tylsällä veitsellä joten se sattui enemmän ja kesti kauemminkin. Se oli hirveää. Pyörryin niin suureen kipuun ja sitten näin.. valoa. Kuljin sitä kohti kunnes koskin valoa. Sitten ihan kuin jokin olisi vetänyt minua takaisin, pois valosta. Kuulin sinun sanojasi ja pakostani heräsin tässä.
Elina kertoi.

>Kauheaa, muistatko mitään siitä yöstä kun he kidnappasivat sinut?
Kysyin varovasti.

>No muistan kun heräsin hirveään kolinaan ja näin 2 mustaa hahmoa kodissasi sotkemassa ja tuhoamassa, kunnes toinen miehistä pisti liinan suuni ja nenäni eteen etten saanut henkeä ja luulen että siinä oli jotakin huumetta tai jotain. Sitten heräsin huoneesta jossa olin kahlittuna seinään, sen jälkeen huoneeseen tuli savua ja menin tajuttomaksi. Sitten heräsinkin huoneesta jossa minua kidutettiin. Huomasin myös.. Namjoonin. Mitä hänelle kävi!?

>Hän on kunnossa, hän on jo luultavasti hotellilla, Seokjinin luona.. Awws.
Sanoin ja hymyilin Elinalle. 

Elina antoi suudelman huulilleni ja toivoin että se tilanne olisi kestänyt ikuisuuden.

Lääkäri tuli huoneeseen ja sanoi:
>Pääset jo varmasti ylihuomenna kot.. anteeksi jätän tedät yksin..
Sanoimme että ei se haittaa ja lääkäri kertoi muitakin asioita mitkä oli hyvin. Elina hymyili ja piti kädestäni kiinni. Elina saisi jo päästä kotiin ylihuomenna, kuinka mahtavaa! (lol)

// kiitos jos luit ja jos pidät tästä tarinasta lue enemmänki tulevaisuudessa ja kerro mp kommissa :) Kestän kritiikkiä :D + Jos painat tota "Vote" juttuu, se merkitsis mulle paljon muttei tarvii :) //

Elina X Yoongi [Fin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin