13

43 4 1
                                    

» Yoongin nk «

Oli aamu ja Elina nukkui vielä, sairaala sängyssä. Pakkaan hieman Elinan tavaroita ja pian Elinakin herää. Kun olemme valmiit lähtemään, menemme aulaan ilmoittamaan lähdostämme.
Tilaamme taksin johon minäkin mahdun, pyörätuolini kanssa. Taksi kurvaa pihaan ja kuski auttaa minut autoon. Elina menee istumaan sisälle ja taksi lähtee ajamaan kohti minun kotia.

»kertojan nk «

Yoongi ja Elina menevät hissiin. Elina painaa nappia ja hissi alkaa nousta ylös. Kun hissi on oikeassa kerroksessa, he menevät pois hissistä ja avaavat Yoongin oven avaimella. Yoongi tajuaa että asunnossa on vieläkin jäätävä sotku joten he alkavat siivoamaan. Noin puolentoista tunnin päästä he ovat valmiit ja Yoongi suree televisiotaan.

>Sain sen isoäidiltäni sen 16v synttäri lahjaksi, kun muutin omaan kotiin. Hän kuoli viikko synttäreiden jälkeen...
Yoongi sanoo surullisena ja Elina silittää hänen selkää.
>He joutuvat maksamaan sen, joten ei sinun tarvitse huolehtia ettet saisi uutta televisiota..
Elina sanoo lohduttaen.
>En minä surekkaan sitä! Siinä oli tunnearvoa, etkö tajua?!
Yoongi sanoo vihaisesti.
>O-olen pahoillani..
Elina sanoo surkeana ja kävelee makuuhuoneeseen.

Yoongi tajuaa virheensä ja häntä kaduttaa heti. Hän menee rullatuolillaan makuuhuoneeseen ja näkee itkevän Elinan sängyllä.
>Anteeksi, en tarkoittanut. Olen vain vihainen niille miehille mitä ne teki sulle.. Sä meinasit kuolla..

>Tiedän ettet sinä tarkoittanut sitä.. minä vain.. en edes tiedä..

He halasivat hetken ja sitten Elina antoi hellän suudelman Yoongin huulille.

// lol en jaksa kirjottaa enempää mut jos pidit lue lisää ja kommentoi sun mp :D //

Elina X Yoongi [Fin]Where stories live. Discover now