Yoongin nk
Makaan sängyssäni. Elinan kuolemasta on viikko ja hänen hautajaisistaan 3 päivää. Tämän viikon olen pelkästään Nukkunut ja syönyt ja nukkunut. Minua ei kiinnosta enää mikään. Minulle on todettu masennus ja joudun syömään lääkkeitä. Olen viillellyt ja myös niin syviä haavoja että siitä tulee todella verta. Kaverini on pyytänyt syömään ja pelaamaan jalkapalloa mutta olen kieltäytynyt. Olen alkanyt juomaan alkoholia paljon ja oksentelen välillä. Olen myös laihtunut viikossa jo 6kg sillä en syö kun leipää aamulla. Minua ei kiinnosta jos minulla menee huonosti. Lupasin Elinalle että hän selviää mutta hän silti kuoli.
Menen vessaan ja otan kaapista puukon. Alan viillellä ja vanhat haavat aukeavat uudestaan. Vuodan verta niin paljon että koko lavuaari on punainen. Kaverini Jimin soittaa ja pyytää tulla käymään sillä hän on lomalla Suomessa. En vastaa ja viiltelen lisää. Minua alkaa yhtäkkiä pyörryttää ja kaadun maahan. Lyön pääni lavuaariin joten menen tajuttomaksi.
Jiminin nk
Menen Yoongin luokse sillä kuulin että Elina kuoli ja halusin olla hänen tukenaan. Vaikka Yoongi ei vastaa menen silti. Koputan oveen muttei kukaan avaa. Kokeilen onko ovi auki ja se on. Menen sisälle ja kysyn:
-Yoongii ootko kotona?
Menen katsomaan makuuhuoneeseen ja sitten vessaan. Vessan lattialla on hirveä veri lätäkkö ja lavuaarikin on täynnä verta. Yoongi makaa lattialla tajuttomana puukko kädessä. Pelästyn ja soitan 112.Ambulanssi tulee kerrostalon eteen ja lääkärit juoksevat Yoongin kotiin. He tutkivat Yoongin ja puhdistavat haavoja. He vievät Yoongin sairaalaan ja minä jään odottamaan Yoongin kotiin.
YOU ARE READING
Elina X Yoongi [Fin]
Fanfiction19v Etelä-Korealainen poika nimeltä Yoongi muuttaa Suomeen ja tapaa siellä 19v Elinan. Lue jos kiinnostaa :) :D