დაგეგმვა

811 39 2
                                    

night changes
თავი 3
ზეინის თვალთახედვით:
ნიუ-იორკი.ქალაქი სადაც ახლა მე და ბიჭები ვართ.ჯერ არ დაღამებულა ასე რომ ბიჭები ვზივართ მისაღებში და განვიხილავთ ლონდინის ამბებს. 6საათში ჩვენი ფრენაა ასრ რომ ბიჭებს ჩემი დისა და მისი დაქალების შესახებ უნდა მოვუყვე სანამ დროა. მათ ყველაფერი ვუთხარი აბსოლიტურად,რა უყვატთ გოგოებს რა არა,ვინები არიან და სხვა დეტალები.ბიჭები შოკში იყვნენ და არ იცოდნენ რა უნდა ეთქვათ.ჩვენ მომღერლები ვართ ასე რომ მკვლელობები ჩვენგან საკმაოდ შორს არის. ოთახში ჯიჯი და ჯემა შემოვიდნენ.
-გამარჯობა(ჯიჯი) თქვა და ჩემს გვერდით დაჯდა ჯემა კი ჰარისიუჯდა გვერძე.
-ცუდი ამბავი გვაქვს (ჯემა)
-რა მოხდა ხო მშვიდობაა?(ჰარი)
-კი უბრალოდ მე და ჯიჯი თქვენთან ერთად ვერ წამოვალთ,მე შეხვედრა მაქვს იტალიაში მას კი შოუ ასე რომ მე და ის იტალიაში მივფრინავთ (ჯემა)
-მაპატიე მაგრამ შენ დას სხვა დროს გავიცნობ კარგი (ჯიჯი)
-არაუშავს თქვენ საქმეებს რომ მოაგვარებთ მერე გაგაცნობთ ჰანას (მე)
-კარგი ჩვენი წასვლის დროა (ჯიჯი) გოგოები დაგვემშვიდობნენ ს წავიდნენ. გვითხრეს რომ გაცილება საჭირო არ იყო. ეს გვაწყობდა კიდეც რადგან ცოტა ხნის წინ ლუისო გავაცილეთ და სასტიკად დავიღალეთ.
-სურათები არ გაქვს(ლიამი)-როგორ არა ტელეფონი ჩი დის სურათებით მაქვს გატენილი (მე)ვთქვი და ტელეფონში ოს სურათი ვიპოვე სადაც ყველა ერთად არიან
-ღმერთო ჩემო (სამივე ერთად)
-რა მოხდა (მე)
-ის შეუდარებელია (სამივე ერთად )
-რომელი(ვთქვი და თვალები ავატრიალე)
-აი ეს ქერა,ლამაზი თვალებით ს ღიმილით(ნაილი)
-ვოუ ნაილერ შემთხვევით ხომ არ შეგიყვარდა,ეგ ნინაა(მე)
-შემთხვევით კი არა მგონი მართლა შემიყვარდა ტოო (სრული სეტიოზულობით თქვა ნაილმა)
-მე კიდევ აი ეს,შავი თვებით და წითელი ტუჩებით,ნამდვილი ანგელოზია (ლიამი)
-ეგ ლილია და ეს მუქი ყავოსფერი თმით ჩემი და ჰანაა (მე)
არ მჯერა ბიჭები გაშტერებულებივით უყურებდნენ ლილის,ნინას და ჰანას ფოტოებს.ყველაზე მეტად კი ჰარიმ გამაკვირვა.ხმა არ ამოუღია და ჩემი დის ფოტოს უცნაურად უყურებდა.ცოტა ხანი ასე იყო,მერე კი მე შემომხედა და მითხრა
-თუ ერთი ნახვით შეყვარების არ გკერა დროა რომ დაიჯერო იმიტომ რომ მე შენი და ნაილა ნინა ხოლო ლუისს კი ლილი შეგვიყვარდა (ჰარი)
-მოიცა რაა ახლაეკაიფებით ხოო დამიჯერეთ საერთოდ არ არის სასაცილო(მე)
-დაწყნარდი მალიკ!(ლიამი)
-ჰარი მართალია(ნაილი)
-რაღაც ვერ გავიგე (ვთქვი წარბებშეკრულმა)
-რა ვერ გაიგე ტოო მე შენი და შიყვარდა (ჰარი)
-მე ლილი(ლიამი)
-მე კი ნინა(ნაილი)
ახლაე დავრჩი გაშტერებული. მეგონა რომ ხუმრობდნენ, თუმცა როცა მივხვდი რომ მართლები იყვნენ გადავწყვიტე მათ დავხმარებოდი -კარგით რადგან ამბობთ რომ მართლა გიყვართ დაგეხმარებით მათი გილების მონადირებაში.მაგრამ იცოდეთ მათი გულის ტკენა არც კი გაიფიქროთ თორემ მე და დათო კი არა ისინი მოგიღებენ ბოლოს გადაგებია!(მე)
-გასაგებია (ყველა)
-ახლა კი რამე გეგმა გვინდა რადგან ისინი ასე უცბად არ შეგიყვარებენ,ლილი ზედმეტად უკარებაა,ნინას კი იშვიათად ვინმე საჭმელზე მეტად შეუყვარდეს რაც შეეხება ჰანას ის დანიშნული იყი, თუმცაისი საქმრო ნიშნობის დღესვე მის თვალწინ კოკლეს სამი წლის წინ რის გამოც სიყვარულზე უარითქვა.ისინი იმსახურებენ ბედნიერებას და იმედი მაქვს თქვენ იქნებით მათი ბედნიერების მიზეზი.(მე)
-ყველაფერი გასაგებია მაგრამ რა უნდა ვქნათ?(ნაილი)
მართლაც რა უნდა გავაკეთოთ?
ოთახში სიჩუმე ჩამოწვა.ამ სიჩუმეს შიგადაშიგ თუ დაარღვევდა ჩვენი მძე ამოსუმთქვა.ნახევარ საათიანი ფიქრის და ტვინის ჭყლეტვის შემდეგ როგორც იქნა მოვიფიქრე.
-გეგმა მაქვს!რადგან ისინი აგენტები არიან ხშირად უწევთ თამაში და „სპექტაკლის“ გამართვა.რამოდენიმე დღია წინ დათომ დამირეკა და მითხრა რომ მორიგი დავალება ჰქონდათ და ეა დავალება გოგონებს წყვილებთან ერთად უნდა შეესრულებინათ.მე დათოს დავურეკავ და თქვენ კანდიდატურას შევთავაზებ თან ავუხსნი რა ხდება. ნაილ შენ ნინას მეწყვილე იქნები,ლიამ შენ ლილის ხოლო ჰაროლდ შენ ჰანასთან. სანამ დავალების შესრულებას დაიწყებენ მანამდე მათთან ივარჯიშებთ და გაიგებთ რა ინდა გააკეთოთ და მხოლოდ ამის შემდეგ გაგიშვებენ დავალებაზე. მომზადება და დავალების შესრულება ერთად 1 თვე გაგრძელდება.ამ დროის განმავლობაში თქვენ უნდა შეძლოთ მათი გულის მოგება. გასაგებია?(დავამთავრე ახსნა და ერთი ღრმად ამივისუნთქე)
-გენიოსი გარ ზეინ(შემაქო ლიამმა)
-ამას მხოლოდ ჩემი დების ბედნიერებისთვის ვაკეთებ (ვთქვი და ლუდი მოვსვი,შემდეგ ტელეფონი ავიღე დათოს დავირეკე და სიტუაცია ავუხსენი დათოც დამთანხმდა და გეგმაც მომიწონა.)
მალე ჩვენი რეისი იქნება ასე რომ აეროპორტში წავედით და ფრენისთვის მოვემზადეთ.როცა ლონდონში ჩავედით იქ უკვე დილა იყო ასე რომ სავარაუდოდ ჰანას ეღვიძებოდა,თუმცა გამახსენდა რომ ის მალიკია და მისი დილა ჩემსავით 2 საათზე იწყება.ამაში უფრო დავრწმუნდი როდესაც დათო დავინახე თავისი ბიგატით და არა ჰანა იაგუარით😂დათოს მივესალმე და ბიჭებუ გავაცანი.გზაში ჩვენი გეგმა დავხვეწეთ.რადგან მე და დათო ზედმეტად კარგად ვიცნობთ ჩვენს დებს გამოვიტანეთ დასკვნა რომ ისინი ცოცხალი თავით არ დაგვთანხმდებოდნენ უპირობოდ,ასე რომ ჩვენ მათი რაიმე უცნაური და სასტიკი სურვილი უნდა შეგვესრულებინა.უკვე ვიციდი რასაც გვეტყოდნენ თუმცა ვიმედოვნებდი რომ ჰანა საკუთარ ძმას ასე არ გაწირავდა. როგორც იქნა მივედით დანიშნულების ადგილამდე.ეს არის სამსართულიანი უზარმაზარი სახლი თავისი აუზით და ტერასით.უნდა ვაღიარო რომ ქართველებს შესანიშნავი გემოვნება აქვთ რადგან ეს სახლი დავითის შერჩეულია.უკვე 10საათი იყო და არც ერთს არ ეღვიძა თუმცა დათომ აგვიხსნა რომ გუშინ ბარში იყვნენ და...
ეოგორც კი სახლში შევედით ოთახები გავინაწილეთ.ჩემსა და ჰარის ოთახს შორის ჰანას ოთახი იყო.ნაილის და ნინას ოთახო ერთმანეთის გვერდიგვერდ ისევე როჰორც ლიამის და ლილის. მლნახევარ საათში დავლაგდით და გადავწყვიტე ჩემს დასთან შევსულიყავი.
ჰანას თვალთახედვა:
დილით ვიღაც ნაად მკოცნის შუბლზე და მეც მაშინვე ვახელ თვალებს და როდესახომღიმარ ზეინს ვხედავ სიხარულისაგან ვყვირი და ხედ ვაფრინდები
-ზეინაბბ მომენატრე ძამიკოო (მე)
-სერიოზულად?!ზეინაბ?? ამაზე ხანგრძლივი დიალოგი გვექნება (მითხეა მოჩვენებითი სერიოზულობით თუმცა ღიმილი მაინც გაეპარა)
-აბა რა ჩემო მაკილ(მაკილს იმიტომ ვეძხი რო როცა პირველად მათთან მივედი 5წლის ვიყავი და მალიკის მაგივრად მაკილი დავუძახე მას შემდეგ ესე მივმართავ)-როგორ მომენატრე პატარავ (მითხრა და ძლიერად მიმეხუტა)
-მეც,ახლა კი ცოტა ხანი მაცადე მოვემზადები გოგოებს გავაღვიძებ და ქვოთ ჩამოვალთ (მე)
-რა თქმა უნდა რომ ჩამოხვალ ბიჭებს გაგაცნობ (ზეინი)
-ჯიჯი არ არის?(ვიკითხე)
-არა მას და ჯემას,ჰარის დას იტალიაში საქმე გამოუჩნდათ და იქ მოუწიათ წასვლა(ზეინი)
-ააა,კაი არაუშავს ორ დღეში ჩვენც იქ მივდივართ საქმეზე ასე რომ მერე გავიცნობ(მე)
-კარგი მე წავალ(შუბლზე მაკოცა და ოთახიან გავიდა)
სწრაფად ავდექი,შხაპი მივიღე და კარადასთან დავდექი. ცოტაოდენი ფიქრის შემდეგ თეთრი მაიკა ჩავიცვი თეთრი წარწერით რომელსაც ქართულად ეწერა „მიჰყევი ოცნებებს“ და ქვემოთ შავი მაღალწელიანი ნაჭრის შარვალი რომელიც ქბემოთ იშლება(მიხვდით ალბათ) და გოგოები გავაღვიძე.ნინამ ვარდისფერი საროჩკა და ღია ფერის ჯინსი ჩაიცვა.ლილიმ კი ლურჯი ფერსის ჯინსი და ამავე ფერის მაიკა.მალიაჟს არცერთი არ ვიყენებთ განსაკუთრებული შემთხვევების გარდა ასე რომ თმები კოსად ავიწიეთ და ქვემოთ ჩავედით.იქ ზეინის და დათოს გარდა კიდევ სამი ბიჭი იყო.დავინახე როგორ უყურებდა ლილი შავთმიან და ყავისფერთვალებიან ბიჭს, სავარაუდოდ ლიამს,ნინა კი ქერას ცისფერი თვალებით მგონი ნაილს.აი ჩემი ყურადღება კი მაღალმა ბიჭმა მიიპყრო ყავისფერი გრძელი ხუჭუჭა თმებით და დამატყვევებელი მწვანე,არა ჭაობისფერი თვალებით.სამივე ჩვენ გვიყურებდა და სახეზე რაღაცნაირი ღიმილი დათამაშებდათ (იუ ნოუ ვოთ აი მინ ).ზეინმა თითოეული მათგანი გაგვაცნო და არ შევმცდარვარ თურმე სახელებში .მერე ნინამ და ნაილმა ერთად წამოიძახეს გვშიაო და ჩვენც დაგავწყვიტეთ რესტორანში წავსულიყავით.მე და ჰარი ერთ მანქანაში აღმოვჩნდით,ნინა და ნაილი ერთ,ლილი და დიამი კი ერთად.ზეინმა და დათომ ჩვენ ცოტა ხანში შემოგიერთდებითო და ჩვენც წავედით....

ზეინმა და დათომ ჩვენ ცოტა ხანში შემოგიერთდებითო და ჩვენც წავედით

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Night Changes (დასრულებული ✔)Where stories live. Discover now