კიდე ერთხელ?! ქირურგიც ვეღარ მიშველის

1.4K 25 8
                                    


მეორე დღეს ჩემდა გასაკვირად საწოლში გავიღვიძე.მარტომ. არ მიყვარს მარტოობა.სიცარიელე ვიგრძენი თუმცა მალევე ოტახში ჰარი შემოვიდა ლანგრიტ ხელში.წამოჯდომა ვცადე თუმცა იმდენად საშინელი ტკივილი ვიგრძენი წელს ქვემოთ რომ გატოკებაც ვეღარ შევძელი.სახე ტკივილისგან დავმაჭე და პირიდან არააადამიანური ხმა ამოვუშვი.

ჰარის ჩაცინების ხმა მომესმა და მეც გაბუსხულმა გავხედე.

-რას ხედავ სასაცილოს ვაჟბატონო?! რომ იცოდე ყველაფერი შენი ბრალია!!!

-მე უბრალოდ დანაპირები შეგისრულე-მხრები აიჩაჩა

-ღმერთო ალბათ ჩემი ხმა ყველას ესმოდა-შემიძლია დავიფიცო რომ ახლა ჭარხალს დავემსგავსე

-სახლში არავინ არ იყო პომიდორო დაწყტნარდი-ერთი გადაიხარხარა და ლანგარი ტომბოზე ჩამოდო

-აბა?

-დათო და ჯემა თავისთან იყვნენ,დანარჩენები სხვადასხვა სასტუმროებში ზეინი და ჯიჯი ლუყის და ბრიანას დახვდნენ და ჩვენს სახლში წავიდნენ ასე რომ მოეშვი შენი სასიამოვნო კვნესისთვის ჩემს გარდა არავის არ მოუსმენია-მის ამ სიტყვებზე უფრო გავწითლდი და საბანი თავზე გადავიფარე.

-პატარავ შენ რა ჩემი გრცხვენია?-ვერ ვხედავდი მაგრამ შემეძლო დამეფიცა რომ სახეზე ეშმაკური ღიმილი ქონდა აკრული-ვჭამოტ და მერე გავისეირნოტ ან უკეთესი რამით დავკავდეთ-საბანი სახიდან გადამიწია და ტუჩებზე მოწყვეტით მაკოცა

-ღმერთო ჰაროლდ ვერც კი ვინძრევი და შენ რეებზე ფიქრობ-წამოვიყვირე და საბანი კვლავ ადრინდებულ პოზიციაში დავაბრუნე. ამჯერად საბანი მთლიანად მომაშორა და საწოლიდან გადააგდო.იმაზე მეტად ვეღარ გავწიტლდებოდი როცა შევამჩნიე თუ როგორ ხარბად ათვალიერებდა ჩემს სხეულს რომელსაც მხოლოდ საცვალი ფარავდა(მაგას თუ დაფარვა ქვია).

იმაზე მეტად ვეღარ გავწიტლდებოდი როცა შევამჩნიე თუ როგორ ხარბად ათვალიერებდა ჩემს სხეულს რომელსაც მხოლოდ საცვალი ფარავდა(მაგას თუ დაფარვა ქვია)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-იცი რაა?

-რ..რაა?

-გადავიფიქრე

-რა გადაიფიქრე?

-პირველი ორი პუნკტი-მითხრა და ტუჩებზე ვნებიანი კოცნების დატოვება დაიწყო.წელს ქვემოთ კიდევ საშინლად მტკიოდა მაგრამ ეს არარ მანაღვლებდა რადგან მე ის მინდოდა ყველაზე და ყველაფერზე მეტად.ცემს სხეულზე დარჩენილი ერთადერტი მატერიაც მომაშორა და ახლა სრულიად შიშველ სხეულზე რომელსაც წინა რამის აქები საკმაოდ გამოკვეთილად ემჩნეოდა ახლების მიმატება დაიწყო.მალევე ისიც სრულიად შიშველიი მოექცა ცემს ზემოდან და გაუფრთხილებლად შემოვიდა ჩემში.ტკივილი გაუსაძლისი იყო ტუმცა როცა მოზრაობა დაიწყო ეს არაადამიანურ სიამოვნებაში გარაიზარდა.წინანდელტან ჩედარებიტ ეს არ იყო უხეში სექსი მაგრამ ვერც ვანილისას ვერ დავარქმევდიტ.ეს იყო შუალედური და ყველაზე სასიამოვნო რამ....

______________________________________________________________________

პ.ს. შემდეგი ტავი იქნება ნაილზე და ნინაზე 18+ იმირომტომ ბევრმა მთხოვა მაგ წყვილზე ცხელი თავი(ზოგისთვის ,,ბინძური" ნაილი წარმოუდგენელია მე კი შევეცდები ის ყველა კუტხიტ დაგანახოთ) ლავ იუ ოლლლ 

Night Changes (დასრულებული ✔)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora