დასასრული

1K 36 3
                                    

-მამიტოოო დლოზე ლააა-ოთახში 4წლის გოგონა შერბის და მამაკაცს სახიდან ოქროსფერ კულულებს უწრვს.
-დედიტოოო სენც ლააა-ოთახში იგივე ასაკის ბიჭუნა შემორბის და დედამისს აღვიძებს. ტყუპები ერთმანეთს ნიშნისმოგებით უყურებენ და მთობლებს ერთდტოულად ახტებიან.
-თქვე პატარა ონავრებო-ჰარი მაშინვე ახელს თვალებს ბავშვებს  ხელს ავლაბს და უღიტინებს
-აააა დედიტოოო მისველეეეე-გაჰკივის პატარა ბიჭი და დედამისს კისერზე ეპოტინება. ჰანას ამ ყველაფრის შემხედვარე გულში სითბო ეღვრება და თავის ოჯახს თბილად ყღიმის.ვედნიერია.როგორც იქნა ბედნიერია.
რა მიხდა ამ ხუთი წლის განმავლობაში?
ჰანამ გაიგო რომ ორსულად იყო და მალევე ის და ჰარი ტყუპების მშობლები გახდნენ.რა თქმა უნდა იმ დროისთვის უკვე ოფიციალური ცოლ-ქმარი იყვნენ. ბიჭი და გოგო. ერთს ნიკა დაარქვეს მეორეს კი თამარი. ჰარის ახირება იყო ბევშვისთვის ქართული სახელი დაერქმიათ.

ნაილი და ნინა ჯერ არ ჩქარობენ დაქორწინებას და ტკბებიან ერთმანეთით (და საჭმელით)

ჯემა და დათოც ერთად არიან და თან საკმაოდ ბედნიერები.ერთად ზრდიან მათ ქალიშვილს და ხან ჩეშირში ხან კი თბილისში დასეირნობენ.

ლიამი და ლილი კი დიდი ხანია რაც თაფლობის თვეს აღნიშნავენ.ლილი ორსულადაა და ყველა მოუთმენლად ელოდება ლიამჩოს პატარას.

ზრინი და ჯიჯი ხან ერთად არიან ხან რაღაც სისულერეზე იჩხუბებენ,,დაშორდებიან" და მერე ისევ შერიგდებიან.მოკლედ აურზაური.

ბრიანა ლუისი და ფრედი თავს მშვენივრად გრძნობენ.
ყვრლაფერი იდეალურადაა.უკეთესს ვერც ინატრებდი.ალბათ ესაა ის დასასრული რომელსაც ყველა იმსახურებდა.
რა დაუჯდა ჰანას ასეთი კარგი დასასრულისთვის? მან თავისი პირველი სიყვარული დაკარგა მაგრამ შეიძინა ოჯახი.



___________________________
ავტ:გილოცავთ და ვულოცავ ჩემ თავსაც მორიგი ფიკის დამთავრებას💚💙 მადლობა ყველას ვინც კითხულობდით🖤🖤🖤

Night Changes (დასრულებული ✔)Where stories live. Discover now