უნდა ითქვას რომ ჰარის და ჰანას წყვილი მართლაც რომ შეუდარებელია მაგრამ რა ხდება ამ დროს სხვებთან?
მოდი ნაილს და ნინას შევავლოთ თვალი რომლებსაც არანაკლებ მხურვალე ღამე ჰქონდათ .
მანქანა ნაილმა ძვირადღირებული სასტუმროს წინ გააჩერა და მალევე ის და ნინა მათთვის განკუთვნილ ოთახში აღმოჩნდნენ.ნაილმა კარები დაკეტა თუ არა ნინა ხედ ააკრო და ვნებიანად დაეწაფა მის ტუჩებს.ჰაერის უკმარისობის გამო იძულებული გახდა ან უკვე გაღრმავებული ფრანგული კონცა გაეწყვიტა და მის ყელზე გადასულიყო რომელიც არანაკლებ მადისაღმძვრელად გამოიყურებოდა ვიდრე გოგონას ტუჩები.
ნაილმა ნელ-ნელა დაიწყო მის წინ მდგომის გაშიშვლება და ბოლოს გოგონას სხეულზე მხოლოდ საცვალიღა დატოვა.ყელის წუწვნას ცოტა ხნით თავი დაანება უკან დაიხია და ნინა აათვალიერა,კმაყოფილმა ჩაიცინა როცა თვალში სირცხვილისგან აწითლებული ლოყები მოხვდა და ლურჯი ლაქების დატოვება განაგრძო ამჯერად მკერდზე და უფრო ქვემოთ.გოგონას ყრუ კვნესა უფრ ათამამებდა ნაილს რის გამოც არც ბარძაყები დარჩენია უყურადღებოდ.ნინას უკვე ფეხები აუკანკალდა როცა ცხელი სუნთქვა მგრძნობიარე ადგილას იგრძნო.
ნაილმა გოგონას სუსყი სხეული ლოგინზე ფრთხილად დააწვინა და მალე თვითონაც გაშიშვლდა.
გოგონას სხეულზე დარჩენილი ერთადერთი მატერია შემოახია და სადღაც მოისროლა.მის ფეხებსშორის მოთავსდა და ენა პირდაპირ კლიყოხე აატარა.ნინას ბაგეებს სიამოვნებით გაჟღენთილი კვნესა მოწყდა.ნაილი მის ცხელ ენას მარჯვედ დაასრიალებდა მისი მეწყვილის ორგამოზე,წოვდა და ზოგჯერ კბილსაც გაკრავდა ხოლმე.ამის საპასუხოდ გოგონა ხმამაღლა კვნესოდა და ატლასის გადასაფარებელს მთელი ძალით უჭერდა ხელს,რადგან ზედმეტ სიამოვნებას ვეღარ უძლებდა.
ის ის იყო უნდა გაეთავებინა რომ ნაილმა მოქმედება შეწყვიტა და ლოყებაღაჟღაჟებულ გოგონას ზემოდან დახედა.ტუჩებზე ენა გადაიტარა და იქვე მიგდებული შარვლიდან პრეზერვატივის შეკვრა ამოიღო
-უგემრიელესი ხარ პატარავ-ეს თქვა და ყოველგვარი გაფრთხილების გარეშე დამანგრეველი ბიძგით მთლიანად მოთავსდა გოგონაში
-აჰჰ...-მის ხმაში ტკივილტან ერთად უსაზღვრო სიამოვნებაც შეინიშნებოდა.
ნაილი ბოლომდე გავიდა მისგან და კიდევ ერთი უფრო სწრაფი და უფრო დამანგრეველი ბიძგით მოთავსდა გოგონაში
-ისეთ რამეს დაგმართებ რომ ორი კვირა ფეხზე ვერ დგე-მის ყურთან ამოიჩურჩულა და კვლავ იგივენაირი ბიძგით მოთავსდა მასჩი.
ორი სხეული ერთმანეთთან ფიხიკურად იყვნენ დაკავშირებულები და ერთმანეთისგან უსაზღვროდ დიდ სიამოვნებას იღებდნენ.
გოგონას უკვე სისხლი სდიოდა ორგანოდან ასეთი მასიური და უხეში ბიძგების გამო მაგრამ უფრო მეტი უნდოდა.არც ბიჭი არ აპირებდა გაჩერებას და კვლავ ისეთი მხეცური ბიძგებით განაგრძობდა სუსტი სხეულის ხმარებას.
ეს ყველაფერი უკვე კულმინაციას უახლოვდებოდა და აი ის სანატრელი ორგაზმი რომელსაც ამდენი ხანი ელოდნენ.ორივემ ერთდროულად გაათავა და საწოლზე ძალამიხდილნი მიესვენენ.ორივე ღრმად სუნთქავდა.ერთმანეთს სიყვაულითსავსე თვალებით შეხედეს და მკრთალად გაუღიმეს.ნაილმა გოგონა თავის მკლავებში მოიქცია და მალევე ორივე გადაეშვა სიზმრების სამყაროში.
--------------------------------------------------------------------------------
კი ცოცხალი ვარ არ გელანდებით...
ბოდიში დაგვიანებისთვის და იმედია ისიამოვნეთ ახალი თავით <3
YOU ARE READING
Night Changes (დასრულებული ✔)
Fanfictionუცნაური ამბავი ორი ერთმანეთისაგან განსხვავებული და-ძმის რომელთაც ხელმეორედ შეიცნეს სიყვარული.მათი ისტორია არის სევდიანი,მხიარული,სიხარულითა და სევდით სავსე