აღწერა

1K 43 2
                                    

night changes
თავი 2

მოდით სანამ ისტორიას გავაგრძელებთ ჩვენზე გიამბობთ

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

მოდით სანამ ისტორიას გავაგრძელებთ ჩვენზე გიამბობთ. დავიწყებ ლილოთ.
ის ჩვენს შორის ყველაზე უფროსია და თან ყველაზე სერიოზული ასე რომ ვთქვათ ჩვენი დედიკოა.საუკეთესოდ ფლობს მშვილდს და კარგად ერკვევა კომპიუტერებში.მისი ჩაცმის სტილი განსაკუთრებულია.ვერ იტანს მუხლს ჩამოცდენილ კაბებს და ანიტომ ძირითადად მოკლე კაბებით და ჯინსის შარვლებით მოძრაობს. საუკეთესოდ ცეკვავს თუმცა ერთი წლის წინ დედა დაეღუპა და ცეკვას და სიმღერას შეეშვა.უკრავს როიალზე და ვიოლინოზე.არ უყვარს როცა ზღუდავენ.
ნინა ჩვენი მუცლის მობა დაქალია, დღეში იმდენს ჭამს რასაც მე მთელი კვირა. უყვარს თავისუფალი ტანსაცმელი. ცეკვავს,მღერის და საოცრად უკრავს გიტარაზე.მისი გატაცება დანებია.ყველა დავალებაზე ხმლებით მიდის. უყვარს ბასრი ნივთები და რა ქნას... ის შუათანაა ანუ ლილიზე რამდენიმე თვით უმცროსია. საოცრად მხიარული და უსაყვარლესი გოგონაა.
ახლა კი მე. ვგიჟდები კლასიკურ სამოსზე თუმცა ჩემი გარდერობის უმეტეს ნაწილს ტოპები და შარვლები შეადგენს. მიყვარს იარაღები და ასაფეთქებლები. გარდა ამისა ვცეკვავ,ვმღერი და ვუკრავ გიტარაზე და დრამებზე. 10 წლამდე ტანვარჯიშზე დავდიოდი რის გამოც საკმაოდ მოქნილი ვარ და გოგოები მაიმუნს მეძახიან. მაქვს ის თვისება რაზეც ალბათ ყველა კაცი ოცნებობს:შემიძლია დავლიო უამრავი ალკოჰოლი მაგრამ არ დავთვრე და მეორე დღეს არც ნაბახუსევზე ვიყო :დ

-ჰანა იქნებ გვიკადრო და ქვემოთ ჩამოხვიდე?- გავიგონე დათოს ხმა.მას დათუჩას ვეძხით მაგრამ დათვს საერთოდ არ გავს :დდ
-2 წუთში მანდ ვარ დათუ...(მე)
-დროზე თორე მოვკვდი შიმშილით (ნინა)
-ჰანა დროზე დავაგვიანებთ (ლილი)ის როგორც ყობელთვის დედიკოსავით იქცევა თუმცა უნდა ნახოთ როგორი მხიარულია ხოლმე როცა სამსახურს წყდება.
ზუსტად ორ წუთში ყველანი მაგიდასთან ვისხედით და ვსაუზმობდით.ჩვენი სამსახურიდან გომდინარე ხშირად გვიწევს მოგზაურობა და ხან სად ვართ ხოლმე და ხან სად.ახლა ლონდონში ვართ. გარეთ წვიმს. ბავშვობიდამ მიყვარდა წვიმა.
-დღეს დილით ზეინმა დამირეკა და მითხრა რომ ლონდონში აპირებს ჩოფრენას თავის სამ მეგობართან და ჯიჯისთან ერთად (დათო)
-ღმერთო რა მაგარია რამდენი ხანია არ მინახია ჩემი სულელი (მე )
- როდის ჩამოვალო?(ლილი)
-არ უთქვამს, როგორც კი მოვიცლით მაშინვე ჩამივალთო სოლო კარიერა ძნელია და არ ვიცით როდის დაგვიმთავრდება ჩაწერებიო(დათო)
-და...სმთნ...რტო(ნინა)
-იქნებ გადაყლეპო და მერე ილაპარაკო (ლილი)
-და სამთან რატო მადის ჯგიფში მაგის გარდა კიდე 4 წევრი ხო იყო?(ნინა)
-ხო მაგრამ ლუი თავის ოჯახთან ერთად ჰავაიხე აპირებს წასვლასო და...(დათო)
-კაი არაუშავს მაგას სხვა დროს გავიცნობთ(მე)
-დღეს საღამოს ახალ დავალებაზეივდივართ, ბავშვების გატაცებასთან დაკავშირებით, ორდერი გვაქვს ყველას ადგილზევეოკვლაზე.( დათო)
-ბავშვების ასაკი?(ნინა)
-ორიდან ხუთ წლამდე (ლილი)
-გასაგებია,ვკლავთ ყველას და არავია არ ვინდობთ (ვთქვი და ბოროტულად ჩავიცინე)მეორე დღე:
ძალიან დაღლილი ვარ გუშინ საქმეს ღამის ოთხ საათზე მოვრჩით საბედნიეროდ ყველა ბავშვი გაავარჩინეთ.უკვე დღის 3 საათია თუმცა ადგომა საშინლად მეზარება.მაინც ავდექი და სააბაზანოსკენ წავედი.ხანგრძლივი შხაპის შემდეგ პირსახოცშემოხვეული გამოვედი ოთახში.კარადასთან დავდექი და არჩევა დავიწყე. ბოლოს კარადიდან შავი ტოპი და ამავე ფერის შარვალი გამოვიღე და ჩავიცვი. ქვემოთ რომ ჩავედი ყველა ფეხზე იყო. დათო სნაიპერებისთვის განკუთვნილს იარაღს ააუფთავებდა,ლილი კომპიუტერში იყო თავიდან ბოლომდე ჩაფლული,ნინა კი როგორც ყოველთვის ჭამდა.
წიგნი და სათვალეები ავიღე და მეც მათ შევუერთდი.სასიამოვნო იყო სიჩუმე,ყველა თავისი საქმით იყო გართული და სახლში აიმყუდროვე იგრძნობოდა მანამ სანამ ტელეფონმა არ დარეკა და სახლში გამეფებული სასიამოვნო სიჩუნე არ დაარღვია...
ეს დათოს ტელეფონი იყო. როცა მომერს დახედა თავიდან სახეზე გაკვირვება შემდეგ კი დიდი ბრაზი დამოესახა.აქ რათაც ვერაა კარგად...ადგა და ოთახიდან გავიდა.
- რა დაემართა?(ნინა)
-მართლაც,ასე ადრე არასდროს არ მოქცეულა (ლილი)
-რაღაც ხდება,და გვიმალავს(მე)
-მალწ გავარკვევთ(ნინა)
-ჩვენით თუ არა ბოლოს თვითომ მაინც გვეტყვის თუ რაშია საქმე( მე)დავასკვენი და ყველამ განაგრძო თავიანთი საქმე.
მოსაღამოვდა და გოგოებმაც გადავწყვიტეთ სადმე წავსულიყავით თორე სახლში ისეთი მოწყენილობაა რო ვკვდებით პირდაპირ.ბოლოს გადავწყვიტეთ კარაოკე ბარში წავსულიყავით.ბევრი დავლიეთ და მე და ნინიმ მთელი ღამე სიმღერაში გავატარეთ.მე რა თქმა უნდა სასმელი არ მომკიდებია ასე რომ გოგოები სახლში მოვიყვანე და მეც დასაძინებლად წავედი. დაღლილი ამ მშვენიერი დღით მალევე გადავეშვი სიზმრების სამყაროში...

Night Changes (დასრულებული ✔)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang