"Shepavik aj Griast" (Gemide ki Panik )

70 2 0
                                    

 Diğer taraftan gemide herkes beni aramaya başladı.Kimsenin denize düştüğümden haberi yoktu.Bu yüzden didik didik geminin her tarafını aradılar ve tabii ki beni bulamadılar.Bayan Green korku ve panik içinde babamı aradı.Babam bağırıp çağırıp onlara söylendi,hemen helikopterle oraya geleceğini ve bu ilgisizliğin bedelini ağır ödeteceğini söyledi.Yaklaşık 1 saat sonra babam gemideydi.Bütün sahil koruma güvenliğine haber verdi ve denizi aratmaya başladı.

   Sahil güvenlik denizin altını üstüne getirdiyse de beni bulamadı.Babam öfkeden kudurmuş bir şekilde Bayan Green'in yanına gitti ve ona kendisini yetkili kişilere şikayet edeceğini söyledi.Bayan Green çok endişeliydi.Bir anlık dalgınlık diye düşündü ama babam onunla aynı fikirde değildi. Gezinin son saatleriydi herkes çok korkmuştu çünkü hala beni bulamamışlardı.Bayan Green ;

"Artık eve dönmeliyiz Bay Crawford,çok geç oldu çocukların aileleri merak etmiştir"dedi.Babam üzgün bir halde kabul etmek zorunda kaldı denizin ortasındaydılar ve kendisi de eve dönmek zorundaydı.Yarım saat sonra gemi limana tekrar geri döndü.Çocuklar gemiden indirildi ve tekrar otobüslere bindirildi. Babam artık git gide daha da çok endişelenmeye başlamıştı.Limandan ayrılarak eve geldi.Üvey annem Pattie beni sevmiyordu ve bana kötü davranıyordu.Babam'a söylediğimde ise idare etmelisin diyordu her zaman... sırf babam üzülmesin diye ona katlanmak zorunda olmak bile çok sinir bozucuydu.Babam eve geldiğinde ise Pattie; "Nerede kaldın David?" Babam üzgün bir ses tonuyla "Venus,denize düşmüş ! ve onu bulamıyoruz çıldırmak üzereyim.Ona ne olduğunu bilmiyorum,aklım almıyor nereye gitmiş olabilir ki... yoksa birileri kızımı mı kaçırdı ? Üvey annem şaşkınlık içinde babama "David sen ne diyorsun ? Venus'ü mü kaçırdılar ? hem de denizin ortasında,lütfen bana şunu baştan anlatır mısın ? 

  Babam olan biteni Pattie'ye kısaca anlattı.Pattie babamın anlattıkları karşısında oldukça şaşkındı,denizin ortasında nasıl kaybolabilir ki, ufak bir izine bile rastlanmadı öyle mi ? bu oldukça saçma David nereye gidebilir ki ? 

 "Bilmiyorum,Pattie aklıma hiç bir şey gelmiyor ben biraz dinleneceğim,sabah tekrardan limana gideceğim belki bir şeyler bulmuşlardır" diye yanıt verdi babam ve yatağına uzanıp bütün gece beni bulmaları ümidiyle dua etti. 

VENUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin