Selepas kejadian itu, Jihyo mengambil keputusan untuk keluar daripada rumah dan tinggal di rumah neneknya.
Flashback
Mr. Cheon : Apa semua ni Jihyo ?!
Jihyo : Dia yang cuba raba Jihyo ! (menunding jari ke arah Woobin)
Mr. Cheon : Raba ? Jangan nak cakap benda yang bukan-bukan ! Itu abang kamu, takkan dia nak cuba meraba ?
Jihyo : Jihyo cakap apa yang betul, appa!
Mr. Cheon : Appa tak percaya.
Jihyo : Oh, (air matanya mula mengalir) appa lebihkan percaya anak ahli sihir tu daripada anak appa sendiri ?!
Mr. Cheon : CHEON JIHYO ! (menampar Jihyo )Dengan hatinya yang panas, Jihyo menjeling kepada appanya dan meluru masuk ke dalam biliknya. Dia mencapai sebuah beg dan memuatkan beberapa baju ke dalamnya. Dia juga mengemaskan buku-buku dan peralatan sekolahnya. Sesudah itu, dia keluar daripada biliknya bersama beg tersebut sambil menunjuk riak wajah yang membara.
Mr. Cheon : Jihyo ? Nak pergi mana ?
Jihyo : Jihyo nak keluar rumah.
Dongjun : Noona! Noona memang nak keluar rumah ke? Dongjun, macam mana?
Jihyo : Ini keputusan noona. Rimas tinggal dengan ahli sihir dan anak-anak dia. (menjeling ke arah Mrs. Cheon, Suzy dan Woobin)
Suzy : Yah! Nappeun yeoja! Omma aku bukan ahli sihir!
Mrs. Cheon : Sampai hati Jihyo, kata omma macam tu. (mengelap tangisan palsunya menggunakan jari-jarinya)
Jihyo : Dasar palsu!!Dengan itu, lantas Jihyo melangkah keluar dari rumah tanpa menoleh ke arah belakang.
End Flash back
Tetapi, tiada siapa yang tahu bahawa Jihyo tinggal di rumah neneknya.
YOU ARE READING
My Sassy Girl !
Fiksi Penggemar"Aku tak pernah kenal apa itu cinta. Tapi, aku berdebar bila dengan kau. Adakah itu cinta ?" "Patut ke aku terima dia ?! Aku ni pun bukanlah wanita idaman para jejaka !" ***SLOW UPDATE***