BAB23

60 3 0
                                    

Majlis perkahwinan Fayyan dan Hannah diadakan sebulan sebelum menyambut bulan Ramadan.Mesti tak sabar...😁

"Nisa........o nisa...."panggil Qhairi."Mana pulak budak kecik ni"kata Qhairi.Qhairi berdiri di hadapan pintu.Dia memandang sekitar kawasan luar rumah tersebut.

Matanya tertancap pada seorang perempuan yang sedang syok.........makan rambutan dekat pondok."Ish budak ni.....asyik makan je tau"kata Qhairi.

Qhairi menyarung seliparnya lalu menuju ke arah Nisa."Seronok ya...makan sorang2..Tak ajak kita pun"kata Qhairi membuat muka sedih.

"Nah"kata Nisa.Nisa menghulurkan sebiji buah rambutan kepada Qhairi."Sebiji je?Punya banya rambutan bertimbun atas tu.."tanya Qhairi."Ha'ah...ni semua Nisa dengan Hannah punya..penat kitaorang jolok tadi tau"kata Nisa.

"Hannah?Hannah ada sini?"tanya Qhairi.Nisa mengangguk."Dia tengah ambil raga dekat belakang"kata Nisa.

"Yela...Fayyan mana?"tanya Qhairi.Nisa mengangkat bahu."Abang cari Fayyan dulu eh..."kata Qhairi.Nisa mengangguk.

**

"Fayyan atuk kebayan...mana kau"nyanyi Qhairi.Qhairi ternampak mamanya sedang menyiram pokok bunga.

"Ma...ada nampak Fayyan tak?"tanya Qhairi."Ada dalam rumah tu ha...tengah buang air besar.."kata Puan Dahlia."Oh..."kata Qhairi.

Qhairi menuju ke depan rumah semula.Dia melabuhkan punggungnya di atas kerusi di luar rumah.

Dia mengeluarkan handphonenya.

Fayyan
Online

Assalamualaikum√√

Waalaikumusalam..apa mimpi mesej aku ni??

Confirm melabur tengah main phone..kau buat apa dalam jamban tu??√√

Aku sakit perut la weyh..kau tau apa?

Sakit perut pun sempat main phone ke??😁Ke main mobile legend??√√

Mobile legend nenek kau..😒

Marah pulak...√√

Dahla...malas aku nak layan kau ni..😑

Selamat maju jaya mengeluarkan semua tahi2 anda√√

Jaga2...jangan sampai phone pun kena flush nanti😁√√

Bai atuk kebayan√√

Assalamualaikum√√

Aku bagi salam ni....jawabla bongok..ke bongkok??√√

Kau bluetick je???Taguna punya kawan√√

Kau tengah dok chat Hannah ke dalam jamban tu...√√

Aish..malas la aku nak chat kau..podahh.!!!😛√√

Semuanya hanya........dibluetick.Siapa pernah rasa macam ni,dia satu geng dengan Qhairi.Satu nasib.

Qhairi mengalihkan pandangannya ke arah sang isteri.Sebaik sahaja dia menoleh,Nisa tersedak buah rambutan.Qhairi berlari mendapatkan Nisa.

"Ok tak ni?"tanya Qhairi.Nisa mengangguk."Makan buah pun tersedak"kata Qhairi.Nisa hanya menayangkan gigi putih bersihnya.

Love You Mr.MafiaWhere stories live. Discover now