10.

278 11 10
                                    

'I don't know, it's really nice to hear that you guys want me in your band... but i don't want to be famous or anything like that.' Ik zit in de loungeruimte met Finn en de rest van de leden van Calpurnia. Het is een grote ruimte dat lijkt op een hoge, oude fabriek, met hoge ramen en grote leren banken en kleed in het midden geplaatst. Calpurnia heeft mij zojuist gevraagd of ik lid wil worden van de band! Hoe cool! Zingen in een band, daar heb ik stiekem altijd al van gedroomd. Ik weet alleen niet zeker of ik het op dit moment wil, ik woon nog steeds in Nederland en... mijn moeder. 'And I still live in Holland.' 'Yeah, that's true...' Finn kijkt een beetje teleurgesteld en zit naast me met zijn lichaam naar mij toe gericht. De rest zit tegenover ons op de andere bank. 'But maybe you can live héré,' ik weet niet of dat zo'n goed idee is, 'o-or you can try it first,' zegt Finn als hij mijn gezicht ziet. 'Yes, that's possible. Maybe in the vacations.' 'That's the only possibility, I think,' zegt Ayla, 'you have to go to school to.' We praten nog even verder over alles en maken ook wat grapjes. Het lijkt me zooo leuk om in deze band te mogen zitten, ze zijn allemaal echt heel lief en grappig. 'Ari, I think we should go. Noah is texting me about ComicCon. I should arrange some things. Is that okay?' ComicCon? Dat is echt vet gaaf, maar als Finn daar heen moet, waar zal ik dan eigenlijk naartoe moeten? Ik wacht eerst wel even af wat Finn zegt. 'Yes, sure.' 'Okay nice, bye guys! We'll see you soon!' We zeggen de groep gedag en skaten weer terug naar het hotel, als we net in de straat zijn, krijg ik een berichtje binnen op mijn mobiel. Shit, het is weer mijn moeder. Finn skate een paar meter voor me. Ik denk dat ik eigenlijk wel aan Finn zal moeten vertellen dat ik mijn moeder nogal mis. Ik zit nu gewoon van alles achter te houden. Ik twijfel of ik het nu moet doen of later in het hotel. 'Finn stop please.' Finn remt onhandig af waardoor ik moet lachen. 'Oh shit, that was weird. But what's wrong?' 'I have something I really need to tell you now.' Ik tril een beetje, zo nerveus ben ik. Ik heb geen idee hoe Finn gaat reageren op dat ik ook wel weer terug wil naar mijn moeder. 'You can tell me everything.' 'Really?' 'Yes of course, you're my girlfriend so why not.' Finn is zo lief, ik verdien niet zo'n lieve jongen. Ik heb stomme dingen gedaan en gezegd tegen mijn moeder, Finn doet nooit iemand kwaad. Inmiddels lopen we verder met de skateboards in onze armen. Shit, ik krijg spontaan weer tranen in mijn ogen. Godver, kan ik nou nooit een keer normaal doen? Opeens haat ik mezelf echt, ik heb geen idee waarom ik nu zo doe. 'Ariana, sit down please... what's wrong... don't cry... tell it to me.' We zitten op een bankje in het gras en tussen wat bomen. Ik huil weer. Finn legt een arm om mijn schouders en legt zijn kin op mijn hoofd. 'Do you want to talk to me? Even if you're mad at me?' Opeens zit ik rechtop en kijk Finn aan. 'No, no, no! I'm not mad at you, Finn! I love you.' 'I really tought you were mad at me, you were crying a and went a bit crazy.' 'I'm so sorry, I really have to tell it to you now.' Ik vertel het hele verhaal van de berichtjes van mijn moeder en dat ik haar weer wil zien. 'I understand.' Zegt Finn dan. 'You do?' 'Yes, totally. You are all the time with me, not that that's a problem. But I understand you want to be with your mom.' 'Okay.' Ik voel me nu al een stuk beter nu ik Finn alles verteld heb.

Jeeeeeeej ik upload weer
Nu is het vakantie dus ik ga hopelijk veel uploaden deze vakantie
(Lees ook even mijn nieuwe verhaal waar ik nu ook mee bezig ben x)
Heb trouwens ook een heeel klein dingetje tussengevoegd bij het vorige deel,
dat wel heel belangrijk is.
Xx Lieke (zoals ik heet, wat jullie denk ik al wisten wahaha)

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 27, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

See you again. (Finn Wolfhard)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu