1 ◀Okuldaki Eğlence▶

1K 35 10
                                    

Merhaba arkadaşlar :) Bu benim ilk hikeyem. Eksiklerim cok fazla. Okuyup yorum yaparsanız çok sevinirim :) ( vote vermeyi de unutmayın.) Teşekkürler

İyi Okumalar

(Okulun Son Haftası)

Yüzüme gelen ışık ile gözlerimi kırpıştırdım.Lanet olsun nereden geliyo bu ışık ! Bi insan uyurken rahatsız edilmez ki be -,-

Şimdi kesin diyorsunuz ki sabah sabah bi sakin ol. Olamam efendim ben fazlasıyla agrasif bi insanim hele de sabahları. Hiç kusura bakmayın.

Yavaş yavaş gözlerimi açtım ve bu rahatsız edici ışığın pencereden geldiğini anladım. Ayağa kalkıp odamın kapısını açtım

"Anne... anneee?" diye bağırdım.

"Kalktın mı kızım? Hadi gel kahvaltı hazır"

"Yok anne daha kalkmadım uykuda konuşuyorum seninle! töbe töbe ya " diyerek kapıyı çarptım.

"Ben ne söyleyecektim? İnsanın ne söyleyeceğinide unutturuyorlar arkadaş! "

Söylene söylene tekrar kapıyı açtım, kendimi banyoya attım. Çeşmeyi açtım daha doğrusu açmaya çalıştım ama su akmadı. Lanet olsun sular kesilmiş galiba.

Ya bi insan bu kadar mi şanssız olur!

Sonrada Sahra çok sinirlisin sakin ol yok bilmem ne !

....

Kahvaltımı yaptım ve hazırlanmak icin odama çıktım. Allah'tan kahvaltıyı sağ salim bitirdim de bişi olmadı.

Dolabın kapağını açarak kiyafetlerime bakmaya başladım. Ne giyeceğimi bilemez halde dolaba bakarken kapı açıldı ve içeriye annem girdi."Anne ben ne giycem ya hiç birşeyim yok."

"Kızım dolabın dolmuş taşıyo, sen hala birşeyim yok diyosun."

Anneme cevap vermeden askıdaki sarı etek uçları ve kol kenarları zımbalı bir elbiseyi alarak üzerime geçirdim.

Çok süslü bir kız değilim ama makyaj yapmadan da okula gitmem. Gözlerime hafif bi maskara yapıp mangolu dudak parlatıcımı da sürdüm(bu parlatıcıya bayılıyorum, kokusu müthiş) ve işte oldu.

Annemin yanaklarına birer sulu öpücük kondurup "Görüşürüz annelerin güzeli" dedim ve evden çıktım.

Dış kapıyı açar açmaz sıcak hava yüzüme yapıştı. Nefret ediyorum böyle olmasından. İnsanın evden çıkası gelmiyor yahu.

Arabamın yanına gelip kapısını açmaya çalıştım ama açılmadı, tekrar denedim ama nafile...

Hay aklıma tüküreyim ya anahtarlar yok tabi. Bilin bakalım nerede?

Tabiki balık hafızalı ben evde unuttum! Off ya şimdi kim gidip alacak evden!?

Neyse Nevin teyzeye söyleyeyim de balkondan atsın bari. ( Nevin teyze evdeki yardımcımız.) Bu aralar fazla mı üşengeç oldum ya ben?¿

...

Okula geldiğimde sıkı bi kahkaha patlatlatarak arabadan indim. İşte şimdi keyfim yerine geldi. Bugün perşembeydi değil mi? Ben nasıl unuttum bu eğlenceyi!

Ayın Karanlık YüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin