-Ez csak...semmi. Csak elestem valószínűleg-vezettem a hegre a kezem.
Anyu bizalmaskodva Apura nézett miközben a kisöcsém, David is megérkezett.
-Miért kell ordibálni?-állt meg és az ajtófélfámnak dőlt.
-Semmi különös. Most pedig sziasztok-tessékeltem ki őket és hátamat nekivetettem az ajtómnak. Egyáltalán nem emlékszem semmire ami történt. De ez hogy lehetséges? Sóhajtva nyitottam ki az ajtóm, hogy kimenjek egy pohár vízért amikor meghallottam Anyuékat beszélni. Nem szoktam hallgatózni de ez a társalgás felkeltette az érdeklődésemet.
-Louis, nem hagyhatjuk, hogy belekeveredjen ilyen hamar. 17 éves! Egyáltalán, hogy került egy emléktörlő heg a homlokára? Tudod ez mivel jár?-akadt ki Anya teljesen.
-Azt, hogy vámpírok vagy angyalok mászkálnak körülötte. De nyugodj meg, kedvesem. Nem lesz semmi baj. A Szent Könyv nem mondd semmit a Megjövendölt gyermek koráról.
-Fogd már fel, hogy a gyerekünk életével játszik valaki-kiáltott fel Anyu Apa pedig azonnal rászólt.
-Joanna! Ne ilyen hangosan! Gyere beszéljük meg ezt a szobában-ez volt az utolsó mondat amit hallottam. Az előbb elhangzott szavak kavarogtak a fejemben. Vámpír, angyal, Megjövendölt gyermek, Szent Könyv. Micsoda? Biztos csak álmodom. Értetlenül feküdtem vissza az ágyamba és mélyedtem álomba.
Jake szemszöge
Milly már a konyhában tevékenykedett amikor bementem hozzá.
-Milyen a hétköznapi viseletem, bátyó?-Nagyon szép vagy, Hugi. Hova mész?-érdeklődtem leülve a komyhapulthoz.
-Csak éhes vagyok-mondta a szája szélét megnyalva.
-Jó, de legyél itthon mielőtt hazajövök. Clarice hol van?
-Elment tanácskozni. 2 napig nem lesz itthon. Te pedig suliba mész. Unalmas-dalolta az utolsó szót.
-Nem annyira mint hinnéd-mosyodtam el majd összekócolva a haját elindultam az iskolába. Oliver tegnapi kiakadása teljesen megzavart. Kell nekünk a lány. Más nem kell ebből a világvégi falucskából. Nem érdekel mit gondol Oliver, ez a lány a sorsunk reménye.
A sulihoz érve bedobtam a szekrényébe egy levelet amiben arra kérem, hogy jöjjön el valahova iskola után. Sétálgatunk majd egyszerűen csak el kell vezetni a Szervezethez.
Így is történt. Ott várt rám a szekrényénél, majd amikor oda értem elindultunk.
-Mielőtt bármit is mondanál lenne egy nagyon fontos kérdésem-jött ki a kávézóból az italainkkal.
-És mi lenne az?-ittam bele a kávémba.
-Szerinted léteznek vámpírok és angyalok?-nézett rám én pedig csakhogynem félre nyeltem.
A következő pillanatban odasétált hozzánk egy vörös hajú nő. Amint felismertem, tudtam, nekem itt végem van.-Anyu?-szólalt meg hirtelen Beth. Aha, duplán végem van...
ESTÁS LEYENDO
Megjövendölt-Két tűz között
FantasíaA Megjövendölt könyvsorozat egy hétköznapi lányról szól. Hétköznapi? Inkább ,,hétköznapi". Elizabeth Stone egy Isten háta mögé rejtett városban él, minek neve Lanelence. Teljesen normális az élete: tanul, a baráti körével lóg, bulizik, a családjában...