9.fejezet

11 2 0
                                    

   -Na jó, ez mi a fene volt?-kiáltottam fel.
   -A másik lány miért van itt?-nézett Chrisre Garry.
   -Valószínűleg boszorkány-mondta ki Jake
   -Hogy mi?-akadt ki teljesen Chris.
   -Ez hülyeség. Boszorkányok nem léteznek-rázta a fejem értetlenül.
   -Ahogyan angyalok és vámpírok sem igaz? És a vérfarkasokhoz mit szólsz?-nevetett Garry.
   -Na jó, elég. Vérfarkasok tényleg nincsenek, viszont majdnem minden amiről hallottál valóságos-fogta meg a vállam Jake mire elhúzódtam.
   -Mi? Mi az, hogy léteznek ilyen lények? És ennek egyáltalán mi köze hozzám?-hadartam el. Chris is csak értetlenül álldogált mellettem.
   -Nyugodj meg kincsem, minden rendben lesz-hallottam egy nagyon ismerős hangot a hátam mögül. Nem, az nem lehet. Azonnal meg fordultam és megpillantottam őt.
   -Anyu? Mit keresel itt?-néztem értetlenül rá.
   - Sajnálom szívem, hogy ennyi ideig elhalgattam előled mi is vagyok...mi is vagy-jött le egy lépcsőn és megálljt előttem. Elképesztően gyönyörű volt de sosem láttam még így. Ilyen ruhában, ilyen hajjal és sminkkel. Ekkora magabiztossággal. Nem hittem a szememnek.
   -Lehetetlen. Te nem lehetsz ő-tettem egy lépést hátra. Chris egyre inkább csak szorongatta a kezemet, nem eresztette.
   -Én vagyok az drágám,hidd el-mosolyodott el.
   -Joanna, mégis mit csinálsz?-szólalt meg Jack
   -Visszamentem-felelte egyszerűen anya.
   -Visszamentél? Ezt hogy érted?-lépett mellém Olivér akit Jack is követett.
   -Úgy, hogy háború lesz-nézett rá anyu.
   A fiúk teljesen lefagyva álltak ott, kivéve Garryt. Ő csak mosolyogva bólogatott, ezzel jelezve egyetértését.
   -Drágám-fordult most felém anya.-Gyere velem. Maradj itt és segíts minket. Te különleges vagy. Nagyon különleges.
   -Ezt meg hogy érted?-sápadtam le teljesen.
   -A mondák szerint lesz egy angyal és egy vámpír akik egymásba szeretnek. De a 2 lény között tiltott a szerelem, így csak titokban lehetnek együtt. Ám egyszer megfogan egy kislány és amikor ezt megtudják a vezetők elkezdődik a háború. A pár bújkálasnak ered a gyermekükkel és amint a lány betölti a 17.életévét utat mutat a fajoknak. Elizabeth Stone. Te vagy az. Te vagy a megjövendölt gyermek.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: May 29, 2018 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Megjövendölt-Két tűz közöttDonde viven las historias. Descúbrelo ahora